ورزشی

پیروزی پرسپولیس مقابل برزیلی‌ها/ پای لوکادیا به گلزنی باز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری باراناخبر; اولین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پرسپولیس در این دیدار توانست در حضور هواداران زن و مرد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد و 3 امتیاز را به خانه ببرد.

زردپوشان نیمه اول بازی را آغاز کرد. در دقیقه 4 لوکادیا در محوطه جریمه نفت صاحب موقعیت شد که داور اشتباه خود را اعلام کرد. در دقیقه 7 پرسپولیس صاحب یک شوت شد. با عبور از امید عالیشاه و مهدی ترابی بازی آغاز شد. در دقیقه 11 پرسپولیس از سمت راست شوت زد. پاس سعید صادقی روی دنده عقب روی او خطا شد و یک ضربه ایستگاهی از جناح راست به سود سرخ پوشان اعلام شد. پاس عرضی تراب با دو بازیکن به دیوار دفاعی برخورد کرد. در دقیقه 16 زردپوشان یک ضربه کرنر از سمت چپ گرفت. ضربه کرنر بازی را برگرداند و ضربه نفتی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه 22 ضربه یورگن لوکادیا از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره هادی نوروزی را گرامی داشتند. در دقیقه 26 همکاری خوب سرخ پوشان توپ را به امید عالیشاه رساند و ضربه او از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت. در دقیقه 27 لوکادیا با یک ضربه فنی اولین گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه 33 موقعیت دیگری برای لوکادیا ایجاد شد که مدافعان نفتی یک ضربه کرنر زدند. تحویل عالیشاه بازی را برگرداند. در دقیقه 34 عماد میرجوان از نفت مصدوم شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد. در دقیقه 38 حسین پورامینی جای خود را به عباس بوادر برای نفت داد. در دقیقه 41 ضربه محمد طیبی بازیکن نفت از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه 43 ضربه بوآذر به مدافع پرسپولیس برخورد کرد. در دقیقه 34 امیرحسین فرهادی صاحب موقعیت شد که ضربه او را بیرانوند به خوبی مهار کرد و ضربه بازیکن نفت وارد دروازه سرخ پوشان شد. داور دو دقیقه اضافه به نیمه اول اضافه کرد. در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول، امید عالیشاه با رفیعی صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه او را دروازه بان نفت مهار کرد. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

IMG_20220831_193302_562

پایتخت ها نیمه دوم این دیدار را آغاز کردند. در دقیقه 49 پس از برخورد پورعلیگنجی با عماد میرجوان، نفت از جناح راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال اخطار تبدیل به ضربه گل شد. در دقیقه 55 تیم صنعت نفت به طور همزمان سه تعویض انجام داد. در دقیقه 56 ضربه خطرناک عباس بوادر از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه 60 شوت طالب ریکان از کنار زمین از کنار دروازه بیرانوندی به بیرون رفت. با چند تعویض و تغییرات تاکتیکی، زردها برای دقایقی صاحب توپ و میدان شدند. در دقیقه 64 حرکت و ضربه بازیکن نفتی ها در فاصله شش قدمی پرسپولیس خطرناک از دروازه میزبان عبور کرد. نفت آبادان در دقیقه 72 دو کرنر پیاپی از دو سوی دروازه تیم میزبان گرفت اما راه به جایی نبرد.

در دقیقه 73 حسین ساکی بازیکن نفت از داور مسابقه کارت زرد گرفت. در دقیقه 74 ضربه ایستگاهی نفتی راه به جایی نبرد. در دقیقه 75 سینا اسدبیگی به جای مهدی تراب وارد زمین شد. لوکادیا جای خود را به حامد پاکدل داد و محمد عمری به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه 77 ضربه محمد عمر از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه 81 پس از ارسال امید عالیشاه از سمت راست، میثم تهی به اشتباه گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه برزیلی ها کرد.

در دقیقه 84 نفت از جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شد. اخراج احمد شریعت زاده بازی را آغاز کرد. در دقیقه 85 ضربه عمر با برخورد به بازیکن نفت به کرنر رفت. پاسکاری از قرمز و آبی ها حملات دیگری را دنبال کرد. در دقیقه 87 مهدی عبدی به جای امید عالیشاهو برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه 88 سیامک نعمتی به جای سعید صادقی برای سرخ پوشان وارد زمین شد. در دقیقه 89 محمد عمری پس از برخورد با بازیکن نفت از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در دقیقه 90 ضربه حامد پاکدل از کنار دروازه زردپوشان به بیرون رفت. داور 4 دقیقه اضافه به نیمه دوم اضافه کرد. در دقیقه 94 فاخر تهامی در آستانه باز شدن دروازه تیم میزبان بود که ضربه او از کنار دروازه قرمز و مشکی ها به بیرون رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا