استان ها

زور استقلال به آلومینیوم ۱۰ نفره نرسید/ رحمتی ترمز آبی‌ها را کشید

هفته دهم لیگ برتر

استقلال در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی نرسید که حریف 10 نفره بود و از امتیاز انتظار بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های استقلال و آلومینیوم اراک هفته دهم لیگ برتر ایران را از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز کردند و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: سید وحید کاظمی

هشدار: محمدزاده و رحمتی (سرمربی آلومینیوم) از آلومینیوم اراک / روزبه چشمی، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری و محمد محبی از استقلال

اخراج از کار: اسماعیل شریفات از آلومینیوم

گل:

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (89 احمدرضا جلالی)، کوین یاماگا، مهدی مهدی پور، رزبه چشمی (89 سجاد شهبازاده)، آرش رضاوند (60- سعید مهری)، مهدی قیدی، محمد60- پیمان و پیمان ارسلان مطهری)

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سیدمحمد احسن حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (65- امیر نوری)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا (65- رضا جبیره)، والنتینو65 اسماعیل شریفات. محمدرضا آزادی (89 یحیی بیگی)

بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم می خواستند همدیگر را محک بزنند اما استقلالی ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت های خود را که بیشتر از حریف بود از دست ندادند. در نیمه دوم استقلال فشار بیشتری به حریف وارد کرد اما حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم با شجاعت از دروازه تیمش دفاع کرد و موقعیت های طلایی آبی ها را مهار کرد. در دقیقه 85 اسماعیل شریفات کارت قرمز گرفت اما 10 نفره آلومینیوم برای تیم ریکاردو ساپینتو که از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا می کرد گلی به ثمر نرساند.

استقلال با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. آلومینیوم با کسب 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. علاوه بر این رحمتی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا