استان ها

استفاده از محصولات تولید شده در قشم در اولویت اجرای پروژه های سازمان قرار می گیرد

به گزارش باراناخبر از قشم، سید محمد قدسی هدف اصلی از این اقدام را حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای رونق تولید واحدهای جزیره عنوان کرد و افزود: ایجاد توسعه پایدار در منطقه و تشویق صنعتگران به توسعه فعالیت های تایر. . ، کاهش هزینه های اجرای پروژه ها کاهش قیمت تمام شده محصولات، ایجاد رقابت و البته افزایش کیفیت محصولات مورد استفاده در پروژه ها و ایجاد اشتغال از دیگر اهداف سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی از تهیه و انتشار فراخوان معاونت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در جزیره قشم که محصولات مشابهی را جهت استفاده در پروژه های فنی و فنی تولید می کنند. زیرساخت ها می توانند مدارک مورد نیاز و شرح کامل محصولات فنی و اجرایی و اعلام نمونه های قابل استفاده از محصولات در پروژه ها و به ویژه قیمت تمام شده محصولات و مقایسه قیمت با نمونه های مشابه تولید شده در خارج از جزیره را تا پایان بهمن ماه ارائه کنند. سال، دبیرخانه فنی و در این فراخوان مسائل زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم شرکت خواهد کرد.

شایان ذکر است که دکتر افشار فتح الهی رئیس سازمان منطقه آزاد قشم در آخرین دیدار با صنعتگران جزیره قشم در پاسخ به درخواست های آنان بر حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از تولیدکنندگان کالا و خدمات در این منطقه تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود در این منطقه از تولیدکنندگان کالا و خدمات در این منطقه استفاده می کنیم. اجناس یا اجناس تولید شده در قشم را با کیفیت خوب و قیمت رقابتی از خارج از جزیره خریداری و عرضه کنید.

استفاده از محصولات تولید شده در قشم در اولویت اجرای پروژه های این سازمان قرار دارد

46

دکمه بازگشت به بالا