استان ها

حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از توسعه همه جانبه فضاهای آموزشی جزیره

به گزارش خبرگزاري كليساي آنلاين در كيش ، جعفر آهنگران ، رئيس و مدير عامل اين سازمان ، هنگام بازديد از بخش آموزش و پرورش و بخشهاي مختلف چند مدرسه كيش ؛ وی ضمن اعلام حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از آموزش در جزیره ، بر اهمیت و جایگاه ارزشمند نقش معلم و توسعه فضاهای آموزشی در این منطقه تأکید کرد.
جعفر آهنگران ابتدا با شرکت در بخش آموزش جزیره در مورد تجهیزات آموزشی و سیستم های خنک کننده جزیره مطلع شد و از برنامه ریزی مدون و انتخاب پیمانکار مربوطه به منظور ایجاد فضای آموزشی مناسب به عنوان یکی از اولویت های این اداره نام برد.
جعفر آهنگران همچنین با بازدید از مدارس پروین اعتصامی ، خوارزمی و امام خمینی (ره) در جزیره کیش توسعه امکانات آموزشی را زمینه ای برای ارائه خدمات با کیفیت به دانش آموزان و م componentلفه مهمی در جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس این منطقه عنوان کرد.
پرویز حیدری راد ، رئیس گروه آموزش کلیسا ، همچنین به ضرورت توسعه امکانات آموزشی این جزیره به منظور دو برابر کردن دانش آموزان این منطقه اشاره کرد. وی فضای متوسط ​​ثانویه جزیره کیش را با توجه به میانگین کشوری در بالاترین سطح ارزیابی کرد.
به گفته حیدری راد ، تعداد دانش آموزان هر ساله 600 نفر افزایش می یابد. برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان منطقه باید مدرسه جدیدی در جزیره کیش ساخته شود.
حیدری راد با بیان اینکه امسال 268 کلاس ابتدایی ، متوسطه و حرفه ای در منطقه برگزار شده است ، افزود: براساس اعلامیه استانی ، براساس کاهش کلاس به 261 کلاس ، تراکم در کلاس ها افزایش می یابد.
وی تاکید کرد: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ، توسعه فضاهای آموزشی در مدارس این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است سعید پورعلی معاون فرهنگی و امور اجتماعی وزیر و چند تن از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در جریان بازدید مدیرکل سازمان منطقه آزاد کیش از امکانات و امکانات آموزشی این اداره حضور داشتند. آموزش و پرورش و مدارس در این جزیره.

46

دکمه بازگشت به بالا