استان ها

افزایش دانش و مهارت دانشگاهیان با استفاده از ظرفیت‌های کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری گرمسار آنا از گرمسار ، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار با حضور مسئولان و قرائت حکم دکتر برگزار شد. محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، مهدی منصوری به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد و از زحمات و تلاش های 46 ماهه علیرضا لادن مقدم در دوره ریاست این واحد دانشگاهی قدردانی و اهدا شد.

بزرگترین و امیدوار کننده ترین ظرفیت کشور چیست؟

مهدی منصوری پس از ورود اظهار داشت: دانشگاه با حلقه ها و جوانان، نیرویی است که تمام انگیزه ، امید و تلاش را دارد. بزرگترین مسئله ای که ما باید به دستور مقام معظم رهبری مشاهده کنیم ، حفظ این روحیه و نشاط و پرورش نهال امید در جوانان و البته در خود ماست. زیرا اگر این نهال ها در استادان خشک شوند یا آسیب ببینند ، مطمئناً نمی توانیم به جوانان امید بدهیم.

وی در مورد دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در طول 40 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، دستاوردهای بزرگی حاصل شده و رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که دستاوردهای ارزشمند درباره انقلاب اسلامی آنطور که باید توضیح داده نمی شود. “بیایید سعی کنیم سهم خود را در توضیح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی توضیح دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با خواست مردم و متناسب با نیازهای مردم شکل گرفت و تا به امروز توانسته است دستاوردهای ارزنده ای برای کشور به همراه داشته باشد. ما امیدواریم که این واحد دانشگاهی ، به عنوان بخشی از کل ، این توانایی را داشته باشد که از ظرفیت های کمتر استفاده شده برای حل مشکلات شهر ، منطقه و کشور استفاده کند.

منصوری تأکید کرد: نیروی کار با استعداد و مبتنی بر اصول معنوی و اخلاقی ریشه دار و باورهای معنوی و اخلاقی م effectiveثر ، بزرگترین و امیدوار کننده ترین توانایی کشور است. وقتی از این ظرفیت برای حل مشکلات و مشکلات این منطقه و کشور استفاده شود ، قطعاً مهارت و دانش اساتید و دانشجویان افزایش می یابد و با کسب تجربه می توانند در حل مشکلات و مشکلات کارآفرین باشند و در همان مناطق کار کنند. .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار در ادامه با تأکید بر استفاده بهینه از آموزش مجازی و حل مشکلات و مشکلات و هجمه های فرهنگی ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی روحیه امید و تلاش را در خود و جوانان تقویت کنیم.

مهمترین اقدامات رئیس سابق واحد گرمسار

علیرضا لادن مقدم ، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز درباره اقدامات انجام شده در زمان تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه اظهار داشت: “ساختن یادمان شهدای گمنام ، گذراندن دوره های پیراپزشکی ، تنظیم وام بانکی و ایجاد شوق و حساسیت مهمترین اقدامات انجام شده هستند “.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا