اجتماعی

استعفای وزیر بهداشت، شایعه است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد شایعات استعفای وزیر بهداشت گفت: متأسفانه در ماه های اخیر و در اوج بحران اپیدمی تاج ، شایعات و اخبار باورنکردنی در مورد استعفا وزیر بهداشت برای اهداف مختلف توسط منابع غیر معتبر منتشر شده است. ” که البته مانند گذشته صحت ندارد.

به گزارش باراناخبر ، دکتر کیانوش جهانپور با بیان این موضوع ، افزود: “با شناختی که از روح وزیر بهداشت داریم ، اتفاقاً او در شرایط سخت مسوول آسایش نیست و شایعاتی مبنی بر استعفا در این شرایط به هیچ وجه نیست. درست است، واقعی “. در این شرایط وی و تیم مدیریتی وزارت بهداشت در تلاشند تا با احساس مسئولیت مضاعف نسبت به ماه های گذشته در خدمت عزیزان باشند.

وی افزود: اوضاع کشور و بحران همه گیر کرونا ایجاب می کند که همه حامیان دولت و ملت در هر کجا که حضور داشته باشند ، برای تقویت مشارکت بین بخشی و اجتماعی تلاش کنند و بذر امید را در قلب مردم بکارند. از این سرزمین. ” آنها در این زمینه به ملت و دولت کمک خواهند کرد و به شایعات توجه نخواهند کرد.

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: “مطمئن باشید وزیر و مدیریت وزارت بهداشت ، با درک شرایط موجود و نیازهای آن ، انگیزه بیش از هر زمان دیگری برای خدمت و مدیریت و کنترل اپیدمی این ویروس دارند. راه های مختلف تلاش را به صورت روتین تر در می آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا