علمی و پزشکی

روی سخن دیروز وزیر بهداشت مشخص بود/برخی تعمدا بدنبال انحراف افکار عمومی هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص برخی محدودیت های مطرح شده در رابطه با شکایات وزیر بهداشت در روز گذشته گفت: “سخنرانی و محتوای سخنان وزیر بهداشت واضح تر از برخی با تحریف و حذف مقدمه. “انحراف مخاطب و افکار عمومی از اصل سخنان آنها.

به گزارش باراناخبر ، دکتر کیانوش جهانپور افزود: شکایت و گلایه وزیر بهداشت این بود که وزیر و وزارت بهداشت به عنوان مراقب بهداشت عمومی باید به موقع از موارد م affectثر بر بیماری و اپیدمی مطلع شوند. و اجساد در رودخانه “جمع نکنید.

وی افزود: هیچ آدرس و کنایه ، اشاره و کنایه وجود نداشت که حتی تهمت عصبانیت سخت ترین بخشهای این جامعه که وظیفه پاکسازی و تصفیه در صومعه ها را دارند به قول وی نبوده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: در اولین روزهای شیوع بیماری کرونا وزیر بهداشت بر توجه ویژه ای که به کارکنان عزیز اماکن متبرکه و سلامتی آنها می شود ، شاید بیش از هر چیز دیگری تأکید کرد. بعدی رسمی ، و حداقل من آن را به خوبی به یاد داشته باشید. در سخت ترین روزها ، علی رغم کمبود کمبود تجهیزات تشخیصی و تعداد آزمایشات روزانه ، موضوع جستجوی تشخیص و به اشتراک گذاری متوفی تاج دار و موارد محافظتی لازم برای کارکنان حرم ، که شجاعانه با گروه های جهادی کار می کنند ، آنها همچنین تأکید ویژه ای بر تهیه و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی این عزیزان هر روز داشت ، اما نگرانی آنها هر ساعت باعث نگرانی آنها بود ، بنابراین برخی از مادران دلسوزتر از مادران هستند ، به ویژه کسانی که به برخی از شکایات رسیدگی می کنند یا بخشی از آنها ، حتی در روزهای اول ، هنگامی که به دلیل کمبود آزمایشگاه های تخصصی ، پاسخ آزمایش ها به تأخیر افتاد ، وزیر بهداشت اعلام کرد که هر مورد مشکوکی که برای دفن به صومعه می روید ، مثبت ارزیابی شود آسیب ببیند

براساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ، جهانپور خاطرنشان کرد: تعهد وزیر و وزارت بهداشت به کارکنان صومعه ها و سرایدارها و نظافتچیان مانند همه همکاران ما در خط مقدم ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی ، پنهان نیست خدمات بی نظیر آنها فرضیه مشخصی برای همه ماست و ما دست هر یک از این بزرگواران و خادمان مردم را می بوسیم و در برابر عظمت تلاش ها و از خودگذشتگی های آنها ، تواضع و فروتنی را ابراز می داریم و البته هنوز امیدوارم که تعداد معدودی که خشم این عزیزان را تحریک می کنند پایان یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا