استان ها

از حضور سلایق مختلف سیاسی در انتخابات حمایت می‌کنیم

در گفتگو با آنا؛

وزیر کشور با بیان اینکه احزاب باید نقش خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند، گفت: طبعا ما براساس وظایفی که برعهده داریم از حضور همه اقشار و تشکل‌های سیاسی در آوردگاه انتخابات مجلس دوازدهم حمایت می‌کنیم.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور نظر احزاب و تشکل‌های سیاسی برای تحقق «مشارکت حداکثری» در انتخابات مجلس دوازدهم را دریافت کرده است؟، گفت: بله- ما جلساتی داشته ایم و این جلسات نیز ادامه خواهد داشت. یک جلسه اختصاصی با دبیران کل احزاب و تشکل‌ها برگزار کردیم و در سطح استان‌ها هم این جلسات را خواهیم داشت.

وی افزود: نظرات مفید همه از جمله احزاب که می‌توانند نقش خوبی در تشویق به مشارکت و به میدان آمدن مردم در انتخابات داشته باشند را دریافت می‌کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: احزاب سیاسی نیز باید به میدان بیایند و نقش خود در مشارکت حداکثری مردم و در ارائه فهرستی از داوطلبان شایسته‌ای احراز جایگاه نمایندگی مجلس را ایفا کنند.

وحیدی به وظایف وزارتخانه متبوعش در انتخابات پرداخت و گفت: طبعا ما براساس وظایفی که برعهده داریم از حضور همه اقشار، تشکل‌ها و مردم در انتخابات جهت تحقق مشارکت حداکثری و با شکوه در انتخابات اسفندماه حمایت می‌کنیم

دکمه بازگشت به بالا