اجتماعی

با افزایش نشاط و امید در میان مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

فرماندار تهران گفت: با افزایش نشاط و امید در بین مردم باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

به گزارش باراناخبر ، انوشیروان محسنی بندپی در اولین دوره آموزشی برای مدیران و دست اندرکاران انتخابات ژوئن 1400 ، با اعلام اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است ، افزود: از زمان پیروزی انقلاب ، 35 مورد داشته ایم گزینه های برنامه ریزی به برنامه ریزی لازم برای حضور پرشور مردم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات از منظرهای مختلف گفت: “انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم است. به عنوان نمونه می توان به این نشست اشاره کرد که در ماه های قبل از انتخابات در تلاش هستیم نقاط ضعف و برای تقویت نقاط قوت.

محسنی بندپی با بیان اینکه شرایط موجود توجه ویژه ای را برای اطمینان از حضور حداکثری مردم می طلبد ، گفت: از نظر مقام معظم رهبری ، انتخابات یادگاری از اندیشه های امام راحل (ره) و خون شهدا است ، بنابراین همه تلاش ها باید باشد به حداکثر رساندن حضور مردم به عنوان یک خواسته عمومی و تقویت امنیت ، منافع ملی و مشارکت اعضای جامعه باید تضمین شود.

وی همچنین تأکید کرد: “آنچه در انتخابات 1400 مهم است شرایط ویژه کشور به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی است ، در حالی که بیماری کرونا نیز شرایط ویژه ای را ایجاد کرده است ، در چنین شرایطی دشمن را ناامید و از ناامیدی از پمپاژ و برای خنثی سازی ناامیدی آنها ، باید با هم فکر کنیم تا شرایط حضور حداکثری مردم در صندوق های رای را تضمین کنیم.

فرماندار تهران با اشاره به لزوم بازنگری در شرایط لازم برای برگزاری انتخابات 1400 به عنوان یک انتخابات استراتژیک ، افزود: “مهم است که مجریان انتخابات به بی طرفی احترام بگذارند و باید به قانون احترام بگذارند. حفظ سلامت انتخابات نیز خیلی مهم.” در این بین آنچه وظیفه ما را در این دوره دشوار می کند افزایش امید و نشاط مردم و فراهم آوردن شرایط برای حضور حداکثری مردم است.

محسنی بندپی افزود: در تهران چهار انتخابات مهم ریاست جمهوری ، شورا ، میان دوره انتخابات خبرگان و مجلس داریم که باید به درستی مدیریت کنیم و از بینش و دانش لازم برای انجام کارها برخوردار باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا