بین الملل

ارتش یمن: برای آنچه قویتر و سخت تر است، آماده می شویم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: اگر دشمن سعودی حمله خود به یمن و مردم آن را متوقف نكند ، باید منتظر حملات نظامی بیشتری در آینده باشد.

به گزارش باراناخبر ، به نقل از شبکه المسیره ، یحیی ساری ،
سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) در یک کنفرانس خبری گفت: “ما مصمم هستیم که گام های مهم نظامی را برداریم که دشمن را در مسیر آزادی کشور و رسیدن به استقلال غافلگیر کند.” ما می خواهیم خیانتکاران و مزدوران فریب خورده در موقعیت خوبی با مردم و کشورشان قرار بگیرند. خیانت مداوم عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت. ما برای آنچه سخت تر ، قوی تر و بزرگتر است آماده می شویم. ما به همه فرزندان مردم بزرگ ، ثابت قدم و سخت کوش خود اطمینان می دهیم که از بین بردن درد و رنج آنها در نتیجه حمله و محاصره ، اولویت اصلی دستگاه های نظامی است.

ساری گفت: اگر دشمن سعودی حمله خود به یمن و مردم آن را متوقف نكند ، باید در آینده منتظر حملات نظامی بیشتری بماند. ما آماده انجام عملیات نظامی دردناک برای انتقام جویی از قربانیان محاصره و تجاوزات ، از جمله شهدا ، زخمی ها و زخمی ها ، به طور مستقیم یا غیرمستقیم هستیم. دشمن باید درک کند که هفتمین سال ثبات شاهد عملیات نظامی بیشتری خواهد بود.

وی گفت: “در طول سال ششم ، پس از گذراندن دوره های آموزش فشرده ، ما توانستیم سازمانهای نظامی جدیدتری را به جبهه های جنگ بیاوریم.” در طی سالهای محاصره و تجاوز ، نیروهای مسلح توانستند صنایع پیشرفته نظامی ایجاد کرده و در توسعه صنعت نظامی موفق شوند.

وی افزود که نسل های مختلف هواپیماهای بدون سرنشین نیروی هوایی پس از پایان موفقیت آمیز عملیات آزمایشی ، در نبرد شرکت خواهند کرد.

وی گفت: نیروهای پدافند هوایی بیش از 454 هواپیمای متعلق به ائتلاف متجاوز عرب از جمله جنگنده ها ، هلی کوپترها ، هواپیماهای شناسایی و شناسایی را سرنگون کردند. آنها بیش از 1534 عملیات ویژه از جمله سرنگونی و ضد حمله جنگنده ها را انجام می دهند.

ساری به سرعت گفت: علاوه بر موشک های زلزله ، واحد توپخانه بیش از 10 هزار موشک از انواع مختلف را در عملیات خود استفاده کرد. این واحد همچنین بیش از 59852 عملیات پشتیبانی ، هدف گیری و تخلیه از جمله 638 عملیات مشترک هواپیماهای بدون سرنشین را انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح گفت: یگان ضد زره بیش از 6385 عملیات با هدف قرار دادن وسایل نقلیه دشمن ، خودروهای زرهی ، نفربر ، بولدوزر و … انجام داد. واحد مهندسی همچنین بیش از 10،560 عملیات شامل اهداف استحکامات ، پادگان ها ، وسایل نقلیه زرهی و تجمعات را انجام داد.

سخنگوی نیروهای مسلح گفت: در این عملیات تیراندازی علاوه بر سربازان هزاران نفر از مزدوران از جمله سودانی کشته و زخمی شدند. از ابتدای تهاجم تاکنون ، 54،025 عملیات تیرانداز در میدان های نبرد انجام شده است.

به گفته ساری ، برجسته ترین عملیات ها عبارتند از: عملیات تراز دلسردی ، یک عملیات نظامی در استان دالا ، یک عملیات گسترده نظامی و 10 عملیات نظامی اعلام نشده دیگر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا