بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه با ظرفیت بازدید کرد. . هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مرکز مهران، مهمانسرا، دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حضور در زمین صفر پایانه مرزی مهران است، بر لزوم بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین.

مهرانی آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ای به آستان های بلند و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود. در این مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما زائران اربعین می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و با نگاه بلند استاندار کوشا استان ایلام و سایر نهادها و ادارات. . نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهرانی آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصر خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر دکتر به کار خود ادامه خواهد داد. طهرانچی.

وی با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر سازمان ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: تاکید دکتر طهرانچی در ایام اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی با هدف رفع مشکل استان ایلام در دانشگاه حضور دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعینی موجب ارتقای جایگاه معنوی و توسعه این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: مدیریت انقلابی دکتر. طهرانچی موجب تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و در این ایام شهر 20 هزار نفری مهرانی پذیرای زائران میلیونی است در حالی که همه باید پای کار بیایند و اهالی ایلام و مهرانی امسال حماسه خواهند بود. اربعین.

وی اعلام کرد: مطمئنم مدیریت جهادی و انقلابی دکتر. طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین دستیار استان ایلام خواهند بود.

مهرانی آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران نیز گفت: با تلاش ها دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام امسال نیز با توجه به تردد زائران بار دیگر بر امور نظارت دارند. و خدمات، خدمات بهتر و بیشتر ارائه خواهد شد».

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را در خدمت بازدیدکنندگان دارد.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی مهیا است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی پیوست علمی و فرهنگی تعیین شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا