بین الملل

التماس لاپید برای پایان جنگ؛ تاکید جهاد اسلامی بر انتقام

شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از یایر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: “اهداف محقق شده و ادامه عملیات نظامی در غزه هیچ سودی ندارد” که در واقع یک درخواست رسمی برای توقف این رژیم است. زد و خورد. در حالی که رهبران جنبش جهاد اسلامی اصرار دارند که هیچ میانجیگری برای پایان جنگ را نمی پذیرند، بر انتقام گیری اصرار دارند.

به گزارش باراناخبر، خبرگزاری رویترز و رسانه های عربی عصر امروز یکشنبه به نقل از منابع مصری گزارش دادند که «قاهره در ساعت 19:00 امروز به وقت گرینویچ درخواست آتش بس در غزه را اعلام خواهد کرد» اما این خبرگزاری متوجه شد که نمی تواند از رهبران درخواست کند. نهضت جهاد اسلامی یا مسئولین برای گرفتن ضمانت، در حالی که پاسخ رهبران جهاد روشن و بدون ابهام بود.

طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی در گفتگو با العالم تایید کرد: ما به صراحت می گوییم رزمندگان قدس و گروه های مقاومت فلسطین حرف های خود را در میدان نبرد می گویند و هیچ صحبتی از میانجی گری و آتش بس بشردوستانه نیست.

وی تاکید کرد: اکنون صحبت از درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی و ضربه زدن به این دشمن و دادن یک پیام بسیار مهم بسیار مهم است که گردان های قدس پایان نبرد را تعیین می کنند و دشمن باید این را بپذیرد.

در همین راستا، محمد صالح یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با العالم اظهار داشت که این اولین بار است که جهاد اسلامی در سال 2014 با سیف القدس تماس گرفته و در این خصوص از وی درخواست کرده است. مسیر.

این رهبر جهاد اسلامی افزود: اکنون به دشمن عبرت می دهیم، درسی که بزرگتر از درسی است که الجباری پس از آن که شهرک های صهیونیست نشین را بدون شلیک یک گلوله به وحشت انداخت، به دشمن داد.

وی گفت: نیروهای الجباری و فرماندهان وی امروز دشمن را به وحشت انداختند به گونه ای که به جای اینکه اطراف غزه احساس خطر کند، تمام رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده و جرأت سفر ندارند.

شلح ادامه داد: حماقت یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث شد این رژیم از میانجیگران التماس کند که جنگ را متوقف کنند اما گردان قدس اعلام کرد که این نبرد نبرد بدی است و آماده پرتاب 10 موشک است. هر روز تا نیروهای دشمن خسته شوند.

گردان های قدس با نمایش صحنه هایی از زرادخانه موشکی خود و شلیک موشک به شهرک ها و شهرهای رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته شدن خالد منصور فرمانده تیپ جنوبی گردان های قدس، ثابت کردند که فصل الفاظ است. با آنها.

در فیلم هایی که رسانه ها منتشر کردند ترس و فرار شهرک نشینان و سربازان اشغالگر پس از شلیک گسترده راکت های مقاومت را دیدیم، صدای آژیر خطر در تل آویو، اشکلون، سدروت و شهرک های نوار غزه بهترین دلیل است. مقابله و دفاع از آبروی خود در برابر مردم، زیرا آنها اساساً با هدف سیاسی برای خدمت به لاپید، بنی گانتز و آویوکوهافی، سیاستمدارانی که در انتخابات آتی به دنبال رأی هستند، این حملات را آغاز کردند. از رژیم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا