ورزشی

تصمیمات مهم در شواری اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در این جلسه … در این جلسه که با حضور اکثر اعضا در سوئیس برگزار می شود امروز به صورت ویدئو کنفرانس و ارسال پیام تصویری رئیس کمیته بین المللی المپیک متولد شد.

در ابتدای جلسه رویس فدراسیون جهانی و تسلیت برای تمام کسانی که تحت تاثیر این ویروس COVID-19 همه کسانی که از دست داده اند به دلیل همزمانی این جلسه و جهان روز پرستار از کلیه پرستاران و پزشکان با سلام تبریک می گویم.

دکتر چانگ وون چو” ادامه داد: این بیماری در تمام جنبه های زندگی ما را تغییر داده اند. من دعا می کنم من فکر می کنم که ما هر چه زودتر این مشکل را حل کند با مردم جهان ادامه با سلامت و ایمنی مردم خود را.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت طوری پیش رفت که فرصت برای بهترین منافع خود را. برگزاری ویدئو کنفرانس برای ما تبدیل به یک عادت ، راه جدید پایدار و مقرون به صرفه برای ما در جهت برقراری ارتباط است که برای یک اقامت طولانی. ما در آنچه که ما می تواند به طور مستقیم از نقاط به عنوان آنها به ما دسترسی پیدا کنید. شرکت در ورزشکاران خود را برای دیدن جلسات آموزشی آنلاین, دوره های آموزشی آنلاین و حتی برگزاری مسابقات آنلاین پومسه ثابت ما می توانیم با تکنولوژی و همه آنها وصل می کنیم

پشتیبانی باخ در فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس کمیته بین المللی المپیک که همچنین با ارسال یک پیام ویدئویی به مهمانان در این جلسه به آنها خواهد گفت: همه ما با عدم اطمینان از ادامه این روند در آینده همه ما در زندگی. واضح است که این وضعیت برای همه مردم در جامعه ورزشی در کل جهان دارای پیامدهای عمیقی وجود دارد. قابل توجه ترین اثر آن نیز در تصمیم تاریخی برای به تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در سال آینده است. در این راستا من می خواهم برای تشکر از همه خانواده تکواندو تحت رهبری بسیار خوب و صالح دکتر “چو” برای تمام حمایت خود را از تصمیم گیری کمیته بین المللی المپیک با تشکر.

وی ادامه داد: ما همبستگی و خلاقیت و عزم و انعطاف پذیری همه مردم باید قادر به جهان پس از پشت سر گذاشتن وضعیت فعلی آماده شد و برنامه ریزی برای انجام. این نشست هیئت اجرایی از این فرصت به موقع به شما که آینده جهت تکواندو جهان از قرعه کشی.

برای تعیین میزبان مسابقات در دو سال آینده

در ادامه این جلسه میزبان برخی از حوادث در دو سال آینده مشخص شد. بر این اساس بلغارستان در شهر صوفیه در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات جهانی پیش جعلی با. سنگال شهر داکار جهان باید تمام قدرت رقابت از سال ۲۰۲۲ و انتخابی المپیک جهان است. کره جنوبی در شهر “گویانگ” میزبان مسابقات جهانی پومسه از سال ۲۰۲۲ و منچستر همراه با سنگاپور به جهان میزبان گرندپری سال ۲۰۲۲ می خواهید به بودو

در این جلسه همچنین گزارش کمیته در ایجاد این سالن از شهرت WT با توجه به انتخاب برنده اولین داوطلب از مقامات و ورزشکاران برای حضور در این اتاق بود. پس از تایید پذیرش ، تصمیم نهایی و رای گیری الکترونیکی در شورای اجرایی قبل از مجمع عمومی در ماه اکتبر و همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در صوفیه را انجام خواهد داد.

این شورا همچنین با عضویت در فدراسیون تکواندو از هند در پی پیشرفت چشمگیر در این زمینه برای تایید.

ارتقاء سطح مسابقات مهم

تصویب مقررات داخلی خود را رتبه بندی WT از دیگر برنامه های این شورا خواهد بود. با توجه به اصلاحات به تصویب هر مقطع قهرمانی تکواندو جهان وگرندپری پله به افزایش است. در مطابق با مقررات, شبکه قهرمانی جهان تکواندو از ۱۲ به ۱۴ ، فینال گرند پری از ۸ به ۱۰ به گرندپری از ۴ به ۶ تغییرات.

جلسه بعدی شورای اجرای WT در مسابقات جوانان جهان و در تاریخ ۲۱ اکتبر طراحی شده بود به جای صوفیه در بلغارستان برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا