اجتماعی

اجرای آزمایشی «مدرسه خوانا» در سال آتی/ تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن

معاون وزیر آموزش ابتدایی گفت: همه کودکان فارغ از مهارت و یادگیری خود ، مستحق احترام ، تقدیر و احترام هستند. وی گفت: “در این راستا ، بسته تحول” مدرسه قابل خواندن “سال آینده در مدارس مختلف به صورت آزمایشی اجرا می شود.”

به گزارش باراناخبر ، رضوان حکیم زاده با بیان اینکه معلمان مدارس ابتدایی نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارند ، گفت: همه ما که امروز مسئولیت داریم ، وقتی به گذشته نگاه می کنیم ، می فهمیم که تأثیر معلمان به ویژه معلمان در وهله اول است. درجه ، بسیار رنگارنگ. “

وی افزود: تأثیر معلمان محدود به یک زمان خاص نیست و معلمان در طول سال حتی اگر تعطیل باشند نقش بازی می کنند. از زمانی که کودکان به مدرسه می آیند ، اولین ارتباط خود با جامعه بزرگتر را با خانواده از طریق معلمان تجربه می کنند.

معاون وزیر آموزش ابتدایی اظهار داشت: ورود به دانش آموزان مقدماتی برای مدرسه مهم است و هر چقدر هم تلاش کنیم ، این فرصت آموزشی با خاطرات دلپذیری همراه خواهد بود و همه دانش آموزان پیام عشق ، احترام را دریافت می کنند. و عزت نفس است. ” بزرگسالان شهروندان مفیدی خواهند بود و می توانند مشکلات خود را بهتر حل کنند. رفتار خوب بسیاری از افراد ناشی از همان برخوردهای اولیه ای است که در مدرسه تجربه می کنند.

وی افزود: کودکی که به مدرسه می رود ، نمی داند چگونه بخواند یا بنویسد ؛ بعد از یک سال می تواند خوب بخواند و بنویسد ، این تغییر اساسی که در کودکان رخ می دهد با زحمت معلمان حاصل می شود. در سالهای بعد ، با بزرگتر شدن کودکان ، می توانند به تنهایی قدم بردارند ، اما سهم معلم کلاس اول در تغییر ، برای هیچ یک دوم نیست.

حکیم زاده ادامه داد: همانگونه که تلاش های ارزشمند و یک نگرش مثبت می تواند تغییری ایجاد کند ، در صورت وجود برخی از نکات آموزشی ، به ویژه بازخوردهایی که کودکان از معلمان و کارکنان مدرسه دریافت می کنند ، می تواند تأثیر منفی بگذارد.

معاون مدیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آنچه که ما طی دو یا سه سال گذشته سعی در تأکید آن داشتیم ، دیدن همه دانش آموزان است. در سیستم آموزش ما روشی وجود دارد که توجه بیشتری را به دانش آموزان اول می کند ، در حالی که همه کودکان بدون توجه به توانایی و یادگیری خود ، مستحق احترام ، قدردانی و احترام هستند.

حکیم زاده ادامه داد: اگر دید کلی از همه دانش آموزان داشته باشیم به آنها کمک خواهیم کرد که عزت نفس خود را حفظ کنند و احساس ارزشمندی کنند. احساس ارزشمند زندگی را از کودکی شاد می کند و در آینده و با بزرگتر شدن ، عواقب مثبتی دارد.

در همین رابطه ، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه رادیویی اظهار داشت: در همین راستا ، بسته تحول را بر اساس سند تحول با عنوان “مدرسه قابل خواندن” آماده کرده ایم. و بر احساسات ، مهارت نوشتن ، قاطعیت و مهارت های سبک زندگی که در دوره ابتدایی بسیار مهم هستند تأکید می شود و ما سعی خواهیم کرد که سال آینده این کار را به صورت آزمایشی و آزمایش شده در سال آینده در برخی مدارس انجام دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا