اجتماعی

تابستان امسال هیچ مدرسه ای در قم تعطیل نخواهد بود

باراناخبر/ قم نایب رئیس کمیته سمینار و همکاری آموزشی از فعال شدن مدارس در تابستان با همکاری سمینار خبر داد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در نشست مشترک نمایندگان سمینارهای ۱۱ حوزه آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش که در دبیرخانه ستاد تعاون برگزار شد، گفت: بیایید از طرح‌ها و برنامه‌های باقی‌مانده روی زمین اقدام همه جانبه انجام دهد.

نایب رئیس کمیته تعاون استان قم افزود: امسال از مراکز و نهادهای حوزوی فراخوان هایی داریم که می توانند در حوزه های فرهنگی، تبلیغی، ترویجی، آموزشی و بصیرت افزایی به آموزش و پرورش استان کمک کنند.

رحیمی با بیان اینکه شعار امسال اداره کل آموزش و پرورش استان قم «هیچ مدرسه ای در تابستان تعطیل نمی شود» است، ادامه داد: اجرای برنامه جامع و فراگیر برای توانمندسازی دانش آموزان و حتی کارکنان مدارس در تابستان. سال 1401

معاون سابق پژوهش و برنامه ریزی ستاد تعاون با اشاره به نقش مهم و کلیدی نمایندگان سمینارها در 11 حوزه آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: سه وظیفه مهم در راستای وظایف شماست. ماموریت برای نمایندگان در این زمینه که عبارتند از: توسط; حوزه مطالب، تولید محتوا در 11 حوزه آموزشی، ارائه نظرات تخصصی و کارشناسان برای سازمان پژوهش که با شتاب و سرعت بیشتری در این دوره شکل خواهد گرفت، فعالیت در حوزه مدارسی که با توجه به شعار امیدواریم آگاه شویم نیاز داریم حضور فعال مجموعه های حوزوی در تابستان مدارس هستیم و در نهایت حضور موثر سمینار خواهران در بحث مدارس پیش دبستانی این است که سمینارها با فراهم کردن فضا و سهولت این شرایط را فراهم کنند. آموزش و پرورش استان، زمانی که هر دو گروه در تعطیلات عادی هستند، شکل می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: حضور مجموعه های سمینار با موضوعات «آشنایی با مهدویت»، «تربیت کودکان»، «روانشناسی کودکان و نوجوانان»، «ارتش و فعالیت های جهادی»، «تمدن و ورزش» احکام و معارف اسلامی، «سبک زندگی اسلامی» موضوعاتی است که می تواند تابستان پرباری برای دانش آموزان، خانواده ها و خانواده های پرجمعیت آموزش و پرورش استان باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا