اجتماعی

از آمادگی کامل پلیس برای بازگشایی مدارس تا ساخت ۴۰ کلانتری در تهران

فرمانده پلیس تهران بزرگ در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در زمینه ارتقای امنیت و آرامش در تهران و همکاری مشترک و همچنین تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس ، موارد مطرح شده را تشریح کرد.

به گزارش باراناخبر ، حسین رحیمی در پایان نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: “امروز جلسه صمیمانه ای با نمایندگان شورای شهر تهران داشتیم. این اعلام همکاری ، پشتیبانی و هم افزایی بود. به این عزیزان و شهردار تهران که تازه کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در این جلسه اعلام کردیم که در بحث های امنیتی ، صلح و اجتماعی ، مسائل مربوط به توسعه شهر باید با پلیس و شورای شهر باشد. بنابراین ، ما اعلام کردیم که با تمام توان در کنار شورای جدید هستیم و آمادگی کامل همکاری برای حمایت از اهداف بلند مدت دوستان خود و اعلام هم افزایی و همدلی خود با نمایندگان را داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به غیر از این مسائل ، مسائل مربوط به ترافیک و امنیت ، به ویژه ساخت 40 کلانتری ، موضوعی است که سالها پشت سر گذاشته شده است و ممکن است نقش ویژه ای در ارتقای امنیت داشته باشد. در این جلسه ” خوشبختانه نمایندگان لحظات خوبی را سپری کردند و ما به نظرات ارزشمند آنها گوش دادیم.

وی تاکید کرد: مقرر شد نمایندگان ما در کمیته های مختلف شورا حضور داشته باشند و نظرات خود را در مورد موضوعات مبارزه با مواد مخدر ، اصلاح روند و بحث های قاچاق ، با در نظر گرفتن آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین نیمه دوم بیان کنند. سال. ما شاهد ترافیک و آشوب هوایی بیشتری هستیم تا شاهد هم افزایی مناسب با نمایندگان شورا باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم حمایت کامل شورا از پلیس در اقدامات م policeثر پلیس در مسائل امنیتی و اجتماعی ، گفت: امیدواریم این حمایت برای نشان دادن امنیت و آرامش بهتر در شهر انجام شود. و همه مسائل. “در عصر جدید با شهروندان در ارتباط باشید.

سردار رحیمی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: ما منتظر تصمیمات مسئولان هم در ستاد ملی کرونا و هم در اعلام آموزش و پرورش هستیم. ما آمادگی کامل خود را اعلام کرده و هماهنگی های لازم را دریافت کرده ایم. به این ترتیب ، پلیس راهنمایی و رانندگی ما کار خود را در زمینه مسائل آموزشی برای رهبران سرویس مدارس آغاز کرد و در زمینه تغییر عناصر امنیتی و نظم شهری ، کل پلیس ، به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر ادارات ، اقدامات لازم را انجام دادند. دیروز در این زمینه جلسه ای درون سازمان داشتیم و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. البته ما هنوز منتظر نظر نهایی ستاد ملی کرونا و آموزش هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا