حوادث

ساخت ۴۰ سوله جدید مدیریت بحران در تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اضافه شدن ۴۰ سوله مدیریت بحران به مجموع سوله های مدیریت بحران شهر تهران در چهار سال آینده خبر داد.

علی نصیری در گفت وگو با باراناخبر وی در خصوص ساخت کانکس های جدید مدیریت بحران در شهر تهران گفت: در این زمینه تصمیمات خوبی گرفته شد و قبل از تشکیل جلسه شورای عالی مدیریت بحران به ریاست رئیس جمهور، موارد و پیشنهاداتی از جمله دریافت شد. پیشنهاد ساخت پناهگاه های جدید مدیریت بحران در تهران. سازمان مدیریت بحران کشور را معرفی کردیم که خوشبختانه پیشنهادات ما در دستور کار شورای عالی قرار گرفت و تصویب شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اعلام کردیم که شهر تهران 40 کلبه کم مدیریت بحران دارد و به عبارتی سالانه 10 کلبه جدید ساخته می شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: البته آنچه در مورد ساخت 10 کلبه در سال گفته شده، متوسط ​​است و چه در عمل این اتفاق بیفتد و چه نشود، ممکن است بر اساس مصوبه ما کارایی نداشته باشد. اما ما در شهرداری و در دولت تصمیم گرفته ایم که این 40 کلبه ساخته شود.

نصیری با بیان اینکه در حال حاضر 103 کانکس مدیریت بحران در شهرستان وجود دارد که تعداد آنها باید به 143 برسد، در حالی که برای باراناخبر درباره وام مورد نیاز برای ساخت این کلبه ها گفت: با توجه به هزینه های ساخت، بهره برداری، تجهیز، و غیره.» پیش بینی ما این است که ساخت این کلبه ها به حدود 2000 میلیارد دلار وام نیاز دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص اینکه آیا مکان یابی برای ساخت این کلبه ها انجام شده است یا خیر، اظهار داشت: لوک مکان هایی عمدتاً برای ساخت این کلبه ها ساخته شده است. اقدامات اولیه انجام شده است، حتی منابع ساخت پنج کلبه را برای بودجه سال آینده پیش بینی کرده ایم اما باید ببینیم تصویب می شود یا خیر.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا