عمومی

ابتلای ۳۰۰ نفر و ۲۵ فوتی بر اثر کرونا ویروس در شهرستان آوج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نصرت الله علیرضایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به بیماری عروق کرونا قلب در این شهر توپ وی به عنوان شهر مرزی استان قزوین اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 300 نفر در این شهرستان به تاج آلوده شده اند و متأسفانه به دلیل عفونت خاص تاج ، 25 شهروند خود را از دست داده ایم.

وی افزود: طی 9 ماه گذشته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ، 301 شهروند در این شهر وجود داشته است توپ به ویروس آلوده شده است ، از این تعداد 168 نفر در قسمت مرکزی و 133 نفر در حمام زندگی می کنند.

فرماندار توپ اعلام شده: تعداد پا در شهر توپ در این دوره 25 نفر به این ویروس آلوده شده اند که از این تعداد 12 نفر از قسمت مرکزی و 13 نفر از بخش آبگرم هستند.

علیرضایی اظهار داشت: در حال حاضر 35 فرد آلوده به این ویروس تحت مراقبت و درمان هستند که 30 نفر در خانه در قرنطینه و سرپایی و 5 نفر نیر آنها در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی گفت: در دو هفته گذشته 26 نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند که 23 نفر آنها در قرنطینه خانه هستند و در این مدت یک نفر به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

فرماندار شهرستان توپ در پایان یادآور شد: برگزارکنندگان مراسم تشییع و عروسی در مناطق مختلف بدون هیچ گونه حذف انجام می شود و اهالی روستا موظف به داشتن اطلاعات به موقع در این مورد هستند ، در غیر این صورت در صورت سهل انگاری با آنها برخورد می کنند و حقوق شما حذف می شود

دکمه بازگشت به بالا