اجتماعی

۷ فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت

باراناخبر / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش مرگ ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 306 نفر خبر داد

پرویز یزدان پناه گفت: متاسفانه 7 نفر از یک استان به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که 6 نفر آنها در بویراحمد و یک نفر در چرام بودند.

وی افزود: هم اکنون 418 بیمار مشکوک به عروق ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 151 بیمار ویروس کرونا تعیین شده و 30 بیمار در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: از مجموع بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است که 15500 مورد بهبود یافته است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: امروز 470 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج گرفته شد که 59 درصد آنها مثبت بوده و بیشتر موارد مربوط به کهگیلویه با 36 درصد ، بویراحمد با 26 درصد ، گچساران با 20 درصد ، دنا با 6٪ و چرام با 5 درصد است.

وی گفت: کرونا یک بیماری ویروسی است که هرچه جلو می رویم علائم جدیدی شناسایی می شود و در صورت عدم مداخله جدی مشکلات زیادی ایجاد می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: تا زمانی که واکسن نهایی و موثری برای بیماری تولید نشود ، وسایل موجود شامل رعایت نکات بهداشتی ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله ، عدم حضور در تجمعات و خارج نشدن از منزل به جز در صورت نیاز. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا