حوادث

آغاز طرح زمستانی سازمان امداد و نجات از اول آذر ماه

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز طرح زمستانی این سازمان در جاده های سراسر کشور از اوایل آذرماه خبر داد.

مهدی ولی پور در گفت وگو با باراناخبر وی در خصوص اجرای طرح امداد و نجات زمستانی این سازمان در جاده های کشور گفت: با هماهنگی های انجام شده به این نتیجه رسید که امسال طرح زمستانی در جاده های کشور که همه ساله از 20 آذرماه آغاز می شود. ، از ابتدای آذرماه آغاز می شود. از این رو طرح زمستانی سازمان امداد و نجات هلال احمر همزمان با سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط از جمله نیروی انتظامی از ابتدای آذرماه راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: البته امدادگران هلال احمر در حال حاضر به ویژه در استان های سردسیر و مناطق برفگیر در حالت آماده باش هستند و علاوه بر ماموریت امداد و نجات جاده ای در سایر حوادث نیز امدادرسانی می کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره امکانات و تجهیزات این سازمان در طرح زمستانی نیز گفت: بیش از 12 هزار امدادگر هلال احمر در 567 پایگاه ثابت، 90 جایگاه موقت، 433 شعبه هلال احمر مستقر هستند. در شهرها 33 مرکز پشتیبانی در مراکز استان ها و 20 پایگاه پشتیبانی هوایی در این طرح مشارکت دارند.

ولی پور با بیان اینکه در این طرح بیش از 3 هزار دستگاه آمبولانس سبک و سنگین به کار گرفته شد، گفت: اجرای طرح زمستانه تا پایان زمستان و آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در سراسر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا