اجتماعی

سیل در فیروزکوه/حضور تیم‌های جستجو در مناطق سیل زده/نجات ۱۲ نفر با بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم های جستجو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.

شاهین فتحی در گفت وگو با باراناخبر وی با اشاره به اعلام سیل در محدوده تنگه واشی و روستای کمند شهرستان فیروزکوه درباره آخرین وضعیت این مناطق گفت: حوالی ساعت 16 و 35 دقیقه امروز به سازمان هلال احمر اعلام شد. که در شهرستان فیروزکوهیت. در مناطق تنگه واشی و روستاهای کمند و پانیت جاری شده است. رئیس شعبه به همراه تیم های عملیاتی و ارزیابان در محل حضور یافتند. ما خودمان در حال حاضر در منطقه هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز گزارش خسارت خاصی اعلام نشده است اما با توجه به اینکه عزیزانی در منطقه ساواش بودند و دچار مشکل شده بودند در ارتفاع و بالگرد قرار گرفتند. برای انتقال آنها به منطقه امن برنامه ریزی شده است.

بنا به گزارش 12 نفر گرفتار در منطقه سیل زده و مسدود شدن راه های روستایی، تیم امداد هوایی این جمعیت برای نجات جان آنها توسط بالگرد هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین در بخشی دیگر از روستاهای سیل زده جان یک مصدوم نجات یافت و به مرکز درمانی اعزام شد.

فتحی افزود: در حال حاضر تیم های جستجو و نجات به همراه تیم های سگ یاب در مناطق سیل زده فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: سایر تیم های ارزیاب و عملیاتی نیز در منطقه حضور دارند. فرماندار شهرستان و تیم های خدمات شهری نیز به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند. امیدواریم سیل اخیر خساراتی به پایین دست فیروزکوه وارد نکند. البته اطلاع رسانی لازم در پایین دست از طریق استانداری انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا