اجتماعی

تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور هرچه موثرتر زنان دیپلمات در جایگاه‌های مدیریتی

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با حضور سران، کارشناسان و کارکنان این بانوی برگزار شد. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش باراناخبر، به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه در این مراسم با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری (س) نامگذاری این مناسبت فرخنده را به نام روز زن دانست. “. در کشور ارزشمند و موضوع افتخار ما.

امیر عبداللهیان با برشمردن برخی از ویژگی های والای شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در ارائه نقش والای زن در جامعه و خانواده، حرکت زن ایرانی در مسیر تعالیم بانو را برشمرد. دو جهان به عنوان حرکتی مترقی و برابر برای زنان ایران اسلامی.

در ادامه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تشریح نگاه دستگاه دیپلماسی کشور به زنان وزارت امور خارجه، از نقش دیپلمات های زن در ارائه ظرفیت ها، مهارت ها و جایگاه «زن ایرانی» قدردانی کرد. «در عرصه بین الملل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در رویکرد وزارت امور خارجه. وي بر حمايت و تسهيل حضور موثرتر و برجسته‌ترين ديپلمات‌هاي زن در پست‌هاي رهبري داخل و خارج از كشور تاكيد كرد.تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور موثر زنان دیپلمات در مناصب رهبری

در این مراسم محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه با تبیین آموزه های آسمانی زندگی پربرکت حضرت فاطمه (س) بر لزوم ارائه جایگاه زن مسلمان و بهره مندی از زنان تاکید کرد. جوامع دیگر از این درس ها

در ادامه معاونت اداری و مالی وزارت امور خارجه برای حمایت از کارمندان زن در وزارت امور خارجه برخی تسهیلات اداری وزارت امور خارجه را در نظر گرفته است.

در ادامه این مراسم تعدادی از بانوان وزارت امور خارجه به ارائه نظرات و پیشنهادات اداری خود پرداختند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا