اجتماعی

کشور در مواجهه با تحریم و دشمنی غداران عالم قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات کرمان با تاکید بر اینکه اگر انسان هدف خود را خداوند قرار دهد خداوند جه.ش. به تناسب خلوص نیت و نکات ظریفی که در گوشه و کنار ذهن است، قلب و روح انسان است و به آن توجه خواهد کرد، افزود: در قلعه ای نشسته ایم و وانمود می کنیم که می خواهیم. برای اصلاح جامعه ای که در قدیم بود. عالیم به عنوان عدالت نامیده می شود می توان و امروزه به عدالت معروف است.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی نیازمند کار جهادی است و با وجود مشکلات موجود از جمله کمبود نیروی انسانی، کمبود فضای فیزیکی و … در زمینه انجام مأموریت های خود باید ستیزه جو بیایید تلاش کنیم

وی تاکید کرد: اگر از ظلم ظالم حمایت کنیم و از حقوق مظلوم دفاع نکنیم ضرر دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت. اظهار داشت: همیشه باید خود را در پیشگاه خداوند بدانیم و متوجه باشیم که ناظری صالح ناظر ماست.

دادستان کل کشور اظهار داشت: کشور با تحریم و دشمنی مواجه است خائنان درست است چون ایران مقتدر نمی خواهند و ایران تحقیر شده می خواهند و برای اینکه ایران تحقیر نشود باید مقاومت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: مسئولیت کار در دستگاه قضایی سنگین است و در این زمینه باید برای رضای خدا تلاش کرد.

وی با تقدیر از زحمات قضات دستگاه قضایی استان کرمان ادامه داد: امیدوارم در اجرای عدالت و مسیر پر خطری که طی کرده اید موفق و موید باشید.

دکمه بازگشت به بالا