استاندار تهران: آرامش در مجموعه زندان اوین برقرار است

استاندار تهران اعلام کرد: وضعیت زندان اوین هم اکنون کاملا تحت کنترل است و آرامش در مجموعه زندان برقرار است.

به گزارش باراناخبر، منصوری، استاندار تهران از داخل زندان اوین اعلام کرد: هم اکنون {ساعت 5 صبح روز یکشنبه 3 مهرماه} از یگان های انتظامی و امنیتی داخل زندان اوین اطراف در خدمت عزیزان هستیم. یک ساعت و نیم و دو ساعت همانطور که می دانید در داخل این مجموعه (زندان اوین) چندین حادثه رخ داد و بخش هایی از سلول ها مانند سلول های 7 و 8 مملو از جمعیت بود، اما مشکل اصلی در سلول هایی بود که راهزنان در آن حضور داشتند، با حضور سریع پلیس. نیرو، واحد کمکی و یگان ویژه مشکل خاصی ندارد و وضعیت زندان کاملا تحت کنترل است و آرامش در مجموعه زندان برقرار است.

منصوری ادامه داد: مشکل اصلی در واقع آتش سوزی بود که توسط برخی معترضان و زندانیان در مجموعه زندان ایجاد شده بود که با حضور آتش نشانان و ماموران نیروی انتظامی مهار و مهار شد.

وی افزود: در حال حاضر آرامش در مجموعه زندان اوین حاکم است و جای نگرانی وجود ندارد زیرا وضعیت زندان کاملا تحت کنترل است و اطراف آن کاملا تحت کنترل است.

استاندار تهران گفت: به دلیل شرایط امنیتی، خیابان های اطراف زندان تحت نظارت و کنترل است.

وی از شهروندان خواست به تماس ها و شایعات رسانه های بیگانه به زبان فارسی توجه نکنند و در عین حال گفت که در ارتباط بعدی جزئیات بیشتری از موضوعات را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا