اقتصادی

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد/تامین مسکن کارگری اولویت دولت

باراناخبر/ مرکز معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش شده تا عملیات ما عملیاتی شود و دشمن تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند. با شیپور، تبلیغات، اما در عمل توطئه او شکست خورد.

حسین رعیتی فرد روز سه شنبه 18 بهمن ماه در یادواره شهدای کارگر دلیجان با اشاره به تقدیم 14 هزار شهید به انقلاب اسلامی توسط جامعه کارگری به انقلاب اسلامی گفت: ساخت پل خیبر یکی بود. از عملیات حفاظت مقدس انجام شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در قرن بیستم تنها انقلاب مردمی بود که مستقل از بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و نظام سلطه از همان روزهای اول انقلاب سعی در خفه کردن انقلاب و استفاده از همه ظرفیت ها داشت. برای او انقلاب را خفه کن.” اما به برکت مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی با حمایت مردم از ترفندهای دشمنان مصون مانده است.

وی با اشاره به تشکیل ساختار حاکمیتی نظام اسلامی در 12 فروردین 58 گفت: در ابتدای شکل گیری ساختار حاکمیتی، دشمنان با همبستگی 50 کشور جنگ را به ایران تحمیل کردند تا به ایران اسلامی آسیب برسانند. . در چنین شرایطی منطقه وسیعی از کشور در اشغال دشمن بود، اما با کمک ظرفیت‌های مردمی، رزمندگان اسلام به پیروزی‌هایی دست یافتند و ورق جنگ برگشت و نگذاشتند دشمن پیشروی کند.

معاون وزیر کار گفت: در عرصه های نظامی، امنیتی و سیاسی برای حفظ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش شد و در سایه این تلاش، نظام اسلامی الگوی اسلام شد. جهان با وجود همه دشمنی های نظام مسلط.

وی تصریح کرد: در سایه انسجام ملی، عوامل امنیت ملی ایران روز به روز تقویت می شد و مخالفان نظام اسلامی نتوانستند به اقتدار ملی آسیبی وارد کنند. امروز نظام اسلامی در عمق استراتژیک خود با همت جبهه مقاومت از شبه قاره هند تا سواحل دریای مدیترانه گسترش یافته است.

رعیتی فرد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران اسلامی برتر از کشورهای منطقه است، افزود: در ایران از 13 نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه وجود دارد و انرژی جهان باید به عنوان یکی از این نقاط از تنگه هرمز عبور کند. ” علاوه بر جمعیت 600 میلیونی 15 کشور اطراف ایران، به تخصص و دانش ایرانی نیاز دارد.

وی انرژی را یکی از مولفه های امنیت ملی برشمرد و با توجه به ظرفیت بالای ایران در این حوزه گفت: داشتن نیروی کار متخصص، متعهد، کارآمد و مردمی به عنوان شاخص اصلی حمایت از انقلاب از ظرفیت های نظام اسلامی است. . مردم با وجود مشکلاتی که وجود دارد هیچ گاه بدبین نبوده و همواره حامی نظام اسلامی بوده اند.

معاون وزیر کار گفت: قبل از انقلاب واردکننده دارو در کشور بودیم اما امروز به برکت نظام اسلامی بیشترین تولید دارو، فولاد، سیمان و … در کشور ساخته و حتی صادر می شود. و ما به 10 کشور برتر دنیا از نظر تولید تبدیل شده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و تضعیف وحدت ملی است، افزود: در گذشته 70 درصد لوازم خانگی را وارد می کردیم، در حالی که امروز 70 درصد لوازم خانگی مورد نیاز مردم تولید داخل است و این. نشان دهنده توانایی صنعتگران در سایه وحدت ملی است.

وی گفت: در طول بیش از چهار دهه که از شکل گیری انقلاب اسلامی می گذرد، تلاش شد تا اقدام ما عملیاتی شود و دشمن با بوق های تبلیغاتی تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند اما نتوانست آن را انجام دهد. توطئه.”

معاون وزیر کار تصریح کرد: جامعه کارگری با جمعیت بیش از 10 میلیون نفر بیمه شده، 3.6 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی، یک میلیون و 600 هزار مستمری بگیر خدمات کشوری از جمله جوامع هدف وزارت کار هستند و به دنبال ارائه خدمات به شاغلان هستند. جامعه و ما به عنوان دو بازوی جامعه مولد کارفرما هستیم.

وی افزود: معیشت، مسکن، امنیت شغلی مهم ترین مشکلات جامعه کارگری است که باید در جلسات شورای عالی کار با کمک شرکای اجتماعی به این دغدغه ها رسیدگی کنیم تا برای آن تصمیم گیری و تلاش کنیم. حقوق سال آینده “فکر خوبیه.

وی گفت: تصویب آیین نامه تعاونی های مصرف نیروی کار در شورای عالی کار در دستور کار قرار دارد که با تشکیل تعاونی ها دغدغه تامین مسکن جامعه کارگری به عنوان اولویت دولت حل شود و به 200 هزار کارگر از جامعه هدف برسد. خانه ها.”

معاون وزیر کار گفت: با تلاش کارگران و کارفرمایان به عنوان پاسداران عرصه تولید اجازه نخواهیم داد چرخ های تولید کند حرکت کند چرا که معتقدیم زیان تولید ضرری حاشیه ای در جنگ اقتصادی است. از دشمن ملت ایران». جامعه کارگری و تولیدی در شرایط تحریم و تاج گذاری نگذاشتند تولید متوقف شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا