فرهنگ و هنر

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه «هنر انقلاب» همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش باراناخبر، به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه «هنر انقلاب» متشکل از آثار تجسمی با موضوع کتاب انقلاب اسلامی اثر مسعود شجاعی طباطبایی اسلام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد فرهنگی روایت فتح و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر روز شنبه 19 فروردین 1301 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در نمایشگاه “هنر انقلاب” 50 اثر پوستر از انقلاب، 18 اثر نقاشی، 21 عکس، 30 پوستر با موضوع هفته هنر انقلاب برگرفته از نوشته های شهید آوینی به همراه 3 قطعه عکس بزرگ فرانسوی . عکس میشل استبون از وقایع انقلاب. پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

همچنین در قسمت جانبی این نمایشگاه کارگاه های هنرهای تجسمی از فرهنگسرای نیاوران و با همکاری مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در روزهای 20 و 19 فروردین ماه از 15 تا 29 در محیط باز فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. این مرکز و با حضور بیش از 40 هنرمند در رشته های خوشنویسی، مجسمه سازی و نقاشی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 تا 18 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 18 از نمایشگاه «هنر انقلاب» دیدن کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا