فرهنگ و هنر

سفیر ویتنام از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

کونوک هوی سفیر ویتنام از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش باراناخبر، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز شنبه 30 اردیبهشت 1401 آقای. کونوک هوی، سفیر ویتنام به همراه دکتر. سید کمال آل رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام، دین سجادی از هفت تالار، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

سفیر ویتنام در پایان این بازدید گفت: از فناوری و تجهیزات بسیار خوب و پیشرفته موجود در این مجموعه برای به تصویر کشیدن انقلاب ایران و دوران جنگ تحمیلی علیه ایران استفاده شده است که واقعاً من را شگفت زده کرد.

او گفت: «اتاق شبیه سازی بمباران هوایی بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، زیرا این اتاق مرا به یاد روزها و روزهای بمباران ویتنام می انداخت.

وی افزود: در سال 1359 با شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران خادم یک طلبه جوان بودم و در آن زمان از این جنگ خبر چندانی نداشتیم اما با بازدید از این مجموعه بزرگ از دانش خود. و اطلاعات زیادی برای انقلاب ایران و چم تحمیلی مطرح کرد.

در پایان آقای کونوک هوی ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان این مجموعه گفت: ما موزه ای به عنوان موزه حفاظتی در ویتنام داریم اما این موزه در مقایسه با موزه ویتنام بسیار تخصصی و حرفه ای تر است. و حوادث انقلاب «جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ملت شما را به زیبایی در دوران جنگ به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا