عمومی

رای اولی‌ها در البرز به میدان آمدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرضیه نظری در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: امروز جشن رأی گیری ابتدایی دختران استان البرز با حضور دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در هر چهار منطقه کرج و همچنین دانش آموزان از رأی گیری مقدماتی استان البرز و زنان انقلابی استان در انقلاب استادیوم کرج باغستان. “

وی با آرزوی ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: ما ورود دختران به عرصه جدیدی از زندگی اجتماعی و سیاسی را که در واقع یک بلوغ جدید است تبریک می گوییم و امیدواریم که از افراد تأثیرگذار در سرنوشت کشور “.

زنان مسئول ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز با بیان اینکه در چهار منطقه آموزشی استان البرز حدود 10 هزار رای زن وجود دارد ، اظهار داشتند: اگر دانش آموزان پسر نیز وجود داشته باشد ، 20 هزار رای اول در چهار منطقه استان بودن.

وی تأکید کرد: بزرگترین فعالیت ستاد بانوان آیت الله رئیسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است ، زیرا این مشارکت حداکثری تضمین کننده یک دولت قدرتمند برای ما خواهد بود.

نظری گفت: با توجه به اینکه افراد به بلوغ و رشد فکری رسیده اند ، می توانند کاندیدای مناسبی را شناسایی کنند و طبق مطالعات انجام شده ، مردم با آیت الله رئیسی خوش شانس هستند.

بانوان مسئول ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز خاطرنشان کردند: با توجه به شرایط کرونا ویروس این مراسم طبق روال بهداشتی از ساعت 6 تا 20 در فضای باز برگزار می شود اما برخی از طریق فضای مجازی به ما می پیوندند و انتظار می رود در این مراسم شرکت کنند “یک رأی اول خوب داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا