تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در بیانیه ای به مناسبت سال نو بر تحقق شعار سال با اطمینان تأکید کردند در متخصص و جوانان محلی

در این بیانیه آمده است: “یک سال دیگر گذشت و آنچه برای ما باقی مانده عملکرد خوب یا بد است.” سال گذشته پر از اتفاقات تلخ بود. بیماری کرونا ویروس قلب زندگی ما را دشوار کرد و دوستان را از ما جدا کرد.

این بیانیه ادامه داد: در همین شرایط دشوار بود که بسیج ، این خط شریف انقلاب اسلامی ، گامی در جهت تسکین غم مردم برداشت و کمک های وفادارانه خود را در پاسخ به ندای حق رهبری آغاز کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: پزشكان ، اساتید و نیروهای بسیجی با توكل به خداوند متعال و پیروی از پیشوای قلب ها ، حاج قاسم سلیمانی ، در برابر مشکلات سر تعظیم فرود نیاوردند و به هیچ وجه در برابر این بیماری قیام كردند و مردم انقلابی همیشه در ایران در صحنه هستند. آنها همچنین برای تسکین درد و رنج این ویروس وحشی به کمک این عزیزان شتافتند.

این بیانیه ادامه داد: اکنون که یک سال می گذرد و سال جدیدی در پیش داریم ، باید با توجه ویژه به شعار محتوای امسال ، “تولید ، حمایت و موانع” ، قدم های قاطعی برداریم. “با اطمینان در نیروهای جدید حرفه ای و داخلی و با حضور حداکثری اعضای جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ، آینده کشور را به دست کسانی که نگران مردم کوخون و مردم هستند ، بگذاریم. که سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا