استان ها

تحقق بیانیه گام دوم با جریان‌شناسی و ایجاد گفتمان انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز ، حجت الاسلام علی منصوری در کارگاه “تبیین گفتار بیان گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب حاجی قاسم” که به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاجی قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز چهار دهه گام نخست انقلاب را بررسی کرد ، بررسی خطرات و آسیب ها ، بررسی نقاط قوت و فرصت ها و نوسازی و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی از مهمترین عوامل تحقق این اعلامیه بود. گام دوم انقلاب.

وی با بیان اینکه بیانات گام دوم مقام معظم رهبری دارای سه لایه مهم است ، افزود: این لایه ها شامل لایه اساسی و بنیادی نظام اسلامی ، لایه استراتژیک تمدن و مبنای ظهور و لایه روش ها و اجرای آن است که نیاز به دقت و تلاش دقیق برای عملیاتی شدن “. ما آنها هستیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی ، گفت: تحقق بخشیدن نیروی اقتصادی با اعتقاد منطقی و عملی به بیانیه ، گام دوم انقلاب اسلامی ممکن است.

لزوم تشکیل کارگروه های تخصصی برای صدور اعلامیه گام دوم انقلاب

سید علی مرعشی ، رئیس سازمان بسیج اساتید استان خوزستان نیز به نقل از مقام معظم رهبری درباره قدم دوم انقلاب اسلامی فرمود: “این بیانیه یک استراتژی اساسی و مهم برای پیشرفت و اقتدار کشور بوده است.” بنابراین ، توجه دقیق و میکروسکوپی ، همراه با دانش و بینش این بیانیه نیاز است و باید کارگروه های تخصصی برای صدور و اجرای این بیانیه در زمینه های مختلف تشکیل شود.

حامد نظری ، رئیس انجمن بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ، گزارشی از فعالیت های این مرکز طی سال گذشته ارائه کرد: فناوری در گام دوم ، چندین کارگروه تخصصی و عملیاتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم گام های کوچکی در این راه برداریم.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا