اجتماعی

۵ محور شهری برای اجرای سیما و منظر مناسب در نظر گرفته می‌شود

باراناخبر / قم معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در سال های 1996 و 1997 پنج محور شهری به عنوان دروازه اصلی در طراحی منظر برای طراحان و سازندگان پیش بینی شده و مراحل نهایی تصویب در کمیسیون ماده 5 در دست اقدام است.

غلامرضا جانقربان امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره معرفی مطلوب با اشاره به دستور شهردار قم برای اهمیت و برگزاری این جشنواره گفت: زیباسازی شهرداری قم و سازمان اتوبوسرانی کمون قم آغاز شد.

وی با بیان اینکه توجه به نما یکی از موضوعات جدی ساخت و ساز در کشور است ، گفت: متاسفانه در کلانشهرها توجه زیادی به مسائل اقتصادی شده و کمتر به شکل ظاهری و منظر شهری توجه شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم اظهار داشت: انتظارات از قم به عنوان یک شهر مذهبی ، مذهبی ، اسلامی با هویت برای توجه به منظر شهری با توجه به مصوبات مقام معظم رهبری بسیار زیاد است و مسئولان استانی خواهان راه حل هستند به این موضوع

وی با اشاره به وجود یک طرح جامع تفصیلی و ابلاغیه آن در سال گذشته ، اظهار داشت: در سال های 1996 و 1997 پنج محور شهری به عنوان اصلی ترین دروازه در محوطه سازی و محوطه سازی برای طراحان و سازندگان پیش بینی شده بود که مراحل نهایی تصویب توسط کمیسیون ماده 5 تمام شده است.

جانقوربان با تأکید بر تصویب کمیته تلویزیون شهری و منظر در سال 1993 ، افزود: بر اساس این اطلاعیه ، این کمیته در قم تشکیل و دبیر آن در شهرداری قم منصوب شده است که رویه های آن تدوین و تصویب و اعلام شده است. مناطق “

وی با بیان اینکه وظایف خاصی برای کمیته منظر شهری در مناطق شهری وجود دارد ، خاطرنشان کرد: این موارد به صورت هفتگی بررسی و بررسی می شود و هر ساختمان باید قبل از ساخت سقف دوم و پس از مراحل مقاوم سازی ، تصویب نمای خاص خود را داشته باشد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم ادامه داد: پس از تصویب کمیسیون ماده 5 در سال 1994 ، از اجرای نمای رومی در قم جلوگیری شده و با همکاری واحد تخلفات شهری از این موضوع کاسته شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا