عمومی

درگیری لفظی در صحن شورای شهر گرگان/تصمیمی برای شهردار گرفته نشد  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا ، مدیران و سرپرست شهرداری گرگان برگزار شد.

در این جلسه ، حمیدرضا آقاملایی ، عضو شورای اسلامی شهر گرگان ، در سخنرانی قبل از دستور خود ، خواستار مشارکت بیشتر مدیریت شهری در کنترل و مبارزه با کرونا شد و انتخاب شهردار گرگان را مهمترین وظیفه دانست. از اعضای شورای شهر

آقامالایی گفت: در حال حاضر شهر گرگان بیش از هر مصوبه دیگری به شهردار نیاز دارد که باید در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه لایحه شهرداری گرگان مبنی بر کمک مالی مبلغ 300 میلیون ریال برای یکی از شهروندان گرگان ارائه شد که با مخالفت اعضا مواجه شد.

بررسی صورتحساب ترازنامه و کسر صورت حسابهای سالهای 1997 و 1998 نیز به جلسات بعدی موکول شد.

در پی این جلسه ، ناصر گرزین ، مهران کاظم نژاد و حمیدرضا آقامالایی با اعتراض به نحوه برگزاری جلسه و اظهارات رئیس شورا سعی کردند جلسه را ترک کنند اما با وساطت مدیران شهرداری استعفا کردند.

سید میثم حسینی یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان با کلمات غیرمعمول خطاب به رئیس کمیسیون گردشگری شورا ، سالن دادگاه را ترک کرد.

در این جلسه نحوه بررسی رزومه نامزدهای شهرداری گرگان مورد بحث قرار گرفت و همچنین یکی از اعضای شورا خواستار تحقیق و بررسی عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شد و منابع مالی آن را غیرشفاف دانست. به

همچنین مقرر شد بخشی از بدهی شهرداری به پیمانکار شهربازی با پاکسازی تعدادی مغازه و زمین پرداخت شود.

بر اساس فاکتور ارسال شده توسط شهرداری گرگان ، مقرر شد مبلغ 500 میلیارد ریال اموال شهرداری برای اجرای شهربازی در اختیار کمپ خاتم الانبیاء قرار گیرد که با رای مثبت شورا به تصویب رسید. اعضا من

دکمه بازگشت به بالا