اجتماعی

اجرای طرح ویژه ساماندهی دست‌فروشان در ایام پایانی سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: “تشدید نظارت بر سد موبر و همچنین ساماندهی فروشندگان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان برخورد می شود.”

به گزارش باراناخبر ، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ساماندهی و پیشگیری از سد معبر در اواخر سال گفت: طرح ویژه ساماندهی دستفروشان به مدت یک ماه از 31 مارس تا 10 فروردین به صورت ویژه اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری راه ها و شهرسازی برای ساماندهی این موضوع افزود: به منظور ساماندهی دستفروشان و توزیع آنها در مناطق مختلف به صورت بازارهای آزاد و احترام به پروتکل های بهداشتی در مناطقی که شهرداری زمین کافی ندارد ، راه و جاده توسعه شهری آماده فرود است. مکان درخواستی باید ایجاد شود. علاوه بر این باید از ظرفیت دفاتر و همچنین مکان های موجود شهرداری تهران مانند پارک ها برای این منظور استفاده شود.

وی ادامه داد: تشدید نظارت بر سد موبر و همچنین ساماندهی دستفروشان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و متخلفان جدی گرفته خواهند شد. از طرف دیگر ، الزامات وضعیت عروق بیماری کرونا در همه تصمیمات و اقدامات اولویت دارد و دقیقاً دنبال می شود. با توجه به وضعیت استان تهران ، تشکیل جلسات خرده فروشان در تهران ، شمیرانات و ری با هم برگزار شد تا تصمیمات موثری برای مدیریت این موضوع از طریق هم افزایی اتخاذ کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به سد معبر توسط برخی اصناف بر مکاتبات استاندار با اصناف برای دادن هشدارهای لازم و همچنین تشدید بازرسی اصناف تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا