اجتماعی

اتخاذ رویکرد انسان‌مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری

مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تاکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست هایی از جمله استفاده از روش های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات زیست محیطی با محوریت کاهش آلودگی هوا و کاهش تردد شهروندان به کلانشهر تهران. ، گفت: رویکرد انسان دوستانه با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش باراناخبر، محمدمهدی میرزایی قم من وی افزود: برای این منظور برنامه های نرم افزاری مکمل فعالیت های سخت افزاری مانند اقدامات آموزشی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند. برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی نیز یکی از راه های شناخت آثار و نتایج مثبت اقدامات زیست محیطی بر شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه در پایان هفته جاری نمایشگاهی با عنوان حمل و نقل پاک شهری توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود، تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی خودروهای پاک شهری مانند دوچرخه، اسکوتر برقی برگزار می شود. . ، موتورسیکلت های برقی و وسایل نقلیه برقی و سیاست افزایش استفاده و توسعه آنها برقرار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت ها و موسسات تحقیقاتی فعال در زمینه تولید و واردات خودروهای پاک و استارت آپ های حمل و نقل مشترک پاک و هوشمند و صنایع مشابه در روزهای 6 و 7 بهمن ماه در محل نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار شد. در بوستان گفتگو برای عموم شهروندان و علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا