ورزشی

حضور دو اسنوکر باز ایرانی در مسابقات آزاد انگلیس

دو بازیکن اسنوکر اوپن ایرانی در اوپن بریتانیا شرکت می کنند.

به گزارش باراناخبر ، پس از رقابت های چهره به چهره اسنوکر به دلیل پخش شدن تاج ، مسابقات بیشتری را در این زمینه شاهد هستیم. در مسابقات نهایی ، Open English از 12 اکتبر در Marshall Arena برگزار می شود.

دو بازیکن ملی پوش اسنوکر ایران در این مسابقات شرکت می کنند. حسین ، فائی و سهیل واحدی دو بازیکن اسنوکر باز ایرانی هستند که برای حضور در این مسابقه با یکدیگر رقابت می کنند. در مرحله نخست این رقابت ها حسین وفایی به مصاف لوکاس کلیکرز آلمان می رود. حریف وفایی در این مسابقات شرکت کرده است که در 108 رده حرفه اسنوکر در جهان قرار دارد. با توجه به اینکه تیم ملی ایران در بین بهترین بازیکنان اسنوکر در رده سی و نهم قرار دارد ، به نظر می رسد در این بازی مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در اولین دیدار خود با کانر انگلیسی رقابت خواهد کرد. سهیل واحدی در بین بهترین بازیکنان اسنوکر در رتبه 82 قرار دارد.همچنین حریف انگلیسی واحدی در رتبه 61 قرار دارد. با توجه به تغییر در رتبه بندی ، به نظر می رسد نماینده ایران در مرحله اول این مسابقه کار سختی را پیش رو دارد.

لازم به ذکر است مسابقات آزاد انگلیس از سال 2016 برگزار می شود و دارای رتبه جهانی است. در سال 2019 و دور نهایی مسابقات اسنوکر انگلیس ، مارک سلبی برای اولین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا