ایدئولوژی امیر قلعنوی در مورد جهان پس از کرونا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید باید برای تعیین وضعیت لیگ برتر صبر کرد تا بیماری تاج و تخت برطرف شود.

به گزارش باراناخبر ، امیر قلعه نویی ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ظاهر تاج گفت: “امیدوارم این ویروس لعنتی جهان را ترک کند و هرچه سریعتر آن را ویران کند ، خصوصاً کشور عزیزمان.” اوضاع واقعاً دشوار است شرایط اقتصادی و موج دوم بیماری مردم را تحت فشار قرار داده است. به خصوص آسیب پذیرانی که نگرانی های اقتصادی دارند. امیدوارم که مسئولان در اسرع وقت به نگرانی ها و مشکلات مردم بپردازند. تشکر ویژه از عزیزانی که صمیمانه کار و ایثار می کنند. ما در مورد این عزیزان کمی گفتیم. دستهای تنهایی آنها را می بوسم. امیدوارم مسئولان پس از برطرف شدن مشکلات ، به این عزیزان ادای احترام کنند.

قلعه نووی در پاسخ به این سؤال که وی در این روزها بدون فوتبال چه خواهد کرد ، گفت: “ما در خانه و با خانواده خود هستیم.” در این چند سال ما به جز این مدل تجربه ای کسب کردیم که واقعاً دشوار است. نگرانی من بیشتر مربوط به مردم و سلامتی جامعه است. مردم تحت فشار هستند. برخی گروه ها از نظر مالی نگران هستند. اگر آنها کار نکنند ، چگونه می توانند برای همسران و فرزندان خود درآمد کسب کنند؟ امیدوارم دولت فکر کند. کار بر روی این شرایط دشوار است. ما همچنین در خانه هستیم که تمرینات خود را بصورت آنلاین انجام می دهیم. البته ، من فکر می کنم این نوع ورزش نمایشی است. فوتبال باید به صورت گروهی و در زمین انجام شود. اگر به خاطر هیجان و درگیری نبود ، طعم خوبی نخواهد داشت. مهمترین چیز سلامتی جامعه است. سپس مشکلات اقتصادی مردم حائز اهمیت است. تنها چیزی که نباید به آن فکر کنیم فوتبال است. باید از سید جلال حسینی و همه کسانی که کارهای قهرمانانه انجام می دهند تشکر کنم. باشگاه سپاهان نیز کار کوچکی انجام می دهد. من شنیده ام که سید جلال کار فوق العاده ای انجام داده است و واقعاً از او تشکر می کنم. علی کریمی قبلاً این کار را کرده است. با تشکر از همه کسانی که انجام می دهند. هرچه بیشتر این موارد را نشان دهیم ، بهتر خواهیم بود. با تشکر از هنرمندان و ورزشکارانی که آستین های خود را آویزان کرده اند. البته این وظیفه ماست. سید جلال شاگرد من بود و از او انتظار می رفت. من او را خیلی دوست دارم

سرمربی سپاهان که با رادیو ورزشت صحبت می کرد ، درباره راه حل پایان لیگ نیز گفت: “این تجربه ای است که در گذشته با آن روبرو نبودم.” در طول مسابقات چندین اتفاق رخ داده است ، اما با این وضعیت فقط زمان خواهد بود. ما می خواهیم حق هیچ تیمی از دست نرود. چه در رده های بالای جدول و چه در لیگ یک باشد. تیم های خوبی در لیگ یک وجود دارند که درست است. ما باید بگذاریم زمان بگذرد. ما نباید جام را به این یا خود دیگران اختصاص دهیم. هر گونه اظهارنظر ما غیر حرفه ای است زیرا ما آن را تجربه نکرده ایم. نه من ، حتی فیفا ، یوفا و AFC. تمام جهان درگیر است. متأسفانه ، بسیاری از افراد چیزهایی می گویند که صحیح نیستند تا خود را در بین طرفداران محبوب کنند. فوتبال و مسابقات قهرمانی و جام ها تمام شده است. تنها چیزی که اهمیت دارد سلامت جامعه و نگرانی های اقتصادی مردم است.

وی افزود: “بعد از این داستان ، جهان الگویی متفاوت خواهد بود. ممکن است ما ایرانی ها از این مشکل درس بگیریم. امیدوارم انسانیت ، دانش و اخلاق را دنبال کنیم. متأسفانه ، ما می بینیم که اکنون بحث هایی در مورد چیست؟ یکی از مسائل مربوط به 50 سال گذشته پشیمان نیست و خدا به ما کمک کرده است و ما باید به خودمان برسیم. نمی دانم چرا از این کلمات استفاده می شود این افراد به دنبال موضوعات دیگری هستند و می خواهند قدردانی از خودشان برای مردم مهمترین چیز در حال حاضر سلامتی جامعه و مشکلات اقتصادی مردم است.باید با گذشت زمان تصمیم گیری های تخصصی اتخاذ شود اکنون این موضوع به هیچ وجه درمورد فوتبال نیست. سال و عذرخواهی می کنم از اشتباهاتی که کردیم ، من قاطعانه می گویم که جهان پس از این مشکل به الگویی متفاوت تبدیل خواهد شد.

قلعه نویی در ادامه گفت: “همه تیم ها حق دارند و خود را ذینفع می دانند و من آن را قبول دارم.” من از همه جانبازان شما می خواهم که 50 یا 40 سال پیش برنگردند ، و اکنون که خود جامعه هزاران مدل مشکلات و بحران دارد ، این را نگویید. یک نفر ، حتی اگر او یک روز از من بزرگتر باشد ، من احترام به او را وظیفه خود می دانم. ما به احترام و اخلاق احتیاج داریم. درخواست من از دولت آقایان این است که درباره موج دوم کروناویروس و مشکلات اقتصادی مردم فکر کنند. بیش از 60٪ مردم ما مشکلات اقتصادی دارند. اهدا کنندگان نیز کمک می کنند ، اما مهمترین چیز این است که دولت اساساً فکر می کند. سه اصل زندگی وجود دارد: آزادی ، عدالت و صداقت. ما باید این موارد را پیگیری کنیم تا جامعه بتواند به سمت حفظ عزت و شخصیت مردم ایران حرکت کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا