اجتماعی

۱۰ درصد تخت های بیمارستانی کشور در دولت سیزدهم ایجاد شده

باراناخبر/سمنان معاون‌ مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰ درصد تخت های بیمارستانی کشور در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

 دکتر جمال الدینی، ۴ خرداد در آیین کلنگ زنی دومین بیمارستان دامغان اظهار کرد: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مردم ایران اسلامی هدیه شده که حدودا ۱۰ درصد تخت های موجود در کل کشور بوده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین بیمارستان دولتی در شهرستان دامغان ادامه داد: این مهم نوید یک حرکت‌ میمون و مبارک را برای مردم دامغان می دهد
معاون‌ مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به هزینه بالای هر تخت بیمارستانی خاطرنشان کرد:  بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه ایجاد هر تخت بیمارستانی است.

دکتر جمال الدینی

معاون‌ مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توجه جدی به سلامت در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: در برنامه توسعه هفتم بحث سلامت خانواده در اولویت قرار گرفته شده و طی چند ماه آینده مراقبین سلامت با حضور درب منازل، آیتم های سلامت خانوارها را ارزیابی و از این طریق، سیستم پیشگیری های مداخله خود را اعمال می کنیم.
وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰ هزار خدمت به طور متوسط در حوزه سلامت به مردم شهرستان دامغان ارائه می شود.

وی با اشاره به گسترده بودن خدمات بهداشتی در شهرستان دامغان گفت: یکی از گسترده ترین مراکز و خانه های بهداشت در شهرستان دامغان وجود دارد.

معاون‌ مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهرستان دامغان دارای قدمت تاریخی ارزشمندی است افزود: وزارت بهداشت از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات به مردم استفاده می کند.

وی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، امنیت بالای مردم را نتیجه رشادت های رزمندگان ایرانی دانست و افزود: ما امروز باید قدردان ایثارگری های شهدای امنیت و دست اندرکاران امنیت باشیم.

دکمه بازگشت به بالا