استان ها

اولین گرد همایی مسئولین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی با حضور رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی سمنان

به گزارش خبرگزاری باراناخبر استان سمنان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: از تلاش شما بزرگوران و از زحماتی که نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه در دوردست ها و شرایط سخت حوادث می کشند، تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر کامران قدس ضمن قدردانی از پشتیبانی دکتر میعادفر رئیس و همکاران سازمان اورژانس کشور و زحمات کارکنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، گفت: ما اینجا جمع شدیم تا مسائل مربوط به این حوزه را مرور و برای رفع این مسائل با همفکری و همدلی بیش از پیش، اقدام نماییم.

با تاکید بر به روز بودن دانش و مهارت نیروهای عملیاتی و به اشتراک گذاری دانش و مهارت بر حفاظت از جان نیروهای عملیاتی در ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی، تصریح نمود: ما از کارکنان خدوم اورژانس پیش بیمارستانی پشتیبانی می کنیم که بتوانیم با امید و توکل خدا خدمات شایسته و مناسب شان والای هم وطنان عزیز داشته باشیم.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای عملیاتی در سال گذشته، گزارشی از عملکرد مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ارائه کرد.

پژمان قرائیان اظهار کرد: ارتقای مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و کاستن مسائل موجود در سایه تعامل و همفکری با صاحبان فرآیند همانا نیروهای عملیاتی و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها می باشد امکان پذیر خواهد بود.

پخش کلیپ هایی از اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی 115، تجلیل از مسئولین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و مسئولین شهرستان ها، مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه، پزشک و کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی بیماران، نمایندگان موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس با اهدای لوح سپاس و هدایا از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

دکمه بازگشت به بالا