عمومی

یک تفاهم نامه هنری با مدیران فرهنگی سیستان و بلوچستان امضا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فصل تفاهم نامه نهایی معاونت هنری و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1999 برای حمایت از هنر در استانها با امضای تفاهم نامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلام سیستان و بلوچستان را آغاز کرد. در همین حال ، طی روزهای آینده تفاهم نامه همکاری با سایر استان ها امضا خواهد شد.

این تفاهم نامه با حضور سید مجتبی حسینی معاون وزیر هنر و حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و آموزش اسلامی سیستان و بلوچستان امضا شد.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در این نشست گفت: یکی از مواردی که می توان در استان ها مورد توجه قرار گیرد توجه به رویکردهای زیبایی است و توجه به استعدادها و ظرفیت های هنری که در زمینه ها وجود دارد ضروری است. و رشته های هنری در استان ها. ” هنر باید با توجه به شرایط فرهنگی ، اجتماعی و نیاز به استانها پرداخت شود.

حسینی ادامه داد: بخشی از این حمایت ها از استان ها حمایت از جشنواره ها است و متأسفانه جشنواره ها بیشترین بودجه را برای اعتبار و هنر هزینه می کنند و تعداد جشنواره های هنری کشور زیاد است. بنابراین لازم است این بودجه محدود به گونه ای هزینه شود که تأثیرات ماندگاری داشته باشد. برخی از رویدادها را می توان بررسی کرد ، و به جای برخی از جشنواره ها در استان ها ، می توان برنامه و فعالیت م moreثرتری انجام داد و با مرور حوادث فانی و فصلی و با رویکرد منظر ، بودجه محدود هنر را می توان با دقت بیشتری صرف کرد کار لازم تر و م effectiveثرتر

حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری نیز در این نشست گفت: امسال از نظر ادارات تخصصی معاونت امور هنری ، برنامه های پشتیبانی این معاونت از فعالیت های هنری استان تدوین و حدود 12 میلیارد دلار اعتبار برای حمایت از فعالیت های استانی در سال جاری “

اولین تفاهم نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیران امضا می شود و تفاهم نامه تفاهم نامه با سایر استانها طی روزهای آینده منعقد می شود.

تفاهم نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امضا شد.

دکمه بازگشت به بالا