عمومی

مجتمع فرهنگی نیمه کاره تخریب می شود/برپایی جشنواره کاتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسین جوادی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت روز مازندران در تقویم کشوری اظهار داشت: شورایی برای برپایی هفته مازندران در استان تشکیل شد تا برنامه هایی در یک برنامه برگزار شود. راه منسجم

وی برافراشتن اشک فرهنگی- هنری حسین(ع) با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف، افتتاح تالار مرکزی ساری و تشکیل شورای فرهنگ، هنر و رسانه را از اقدامات فرهنگی برشمرد و گفت: تکمیل پروژه های فرهنگی یکی هست. از اولویت های این اداره کل است.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی-هنری رامسر که عملیات ساخت آن از 18 سال پیش آغاز شده هنوز نیمه تمام مانده است افزود: مقرر شد قسمت سیمانی و بتنی این مجموعه که فاجعه محسوب می شود تخریب شود.

جوادی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی-هنری رامسر که چند سال پیش 900 میلیون دلار هزینه داشت، باید تخریب شود، گفت: در صورت توافق نهایی، ساخت این مجموعه باید دوباره از ابتدا آغاز شود.

مدیر کل فرهنگ و آموزش اسلامی مازندران یادآور شد: علیرغم اینکه مجوز میراث فرهنگی و سازمان برنامه ای و بودجه ای را داریم، کار متوقف شده است و با این وجود در حال بازسازی تاسیساتی هستیم که مجموعه در آن قرار دارد.

وی زیربنای مجتمع فرهنگی هنری رامسر را 3000 متر مربع عنوان کرد و گفت: 1000 متر مربع حدود سالن مجموعه است.

مدیرکل فرهنگ اسلامی ورشاد مازندران با بیان اینکه جشنواره استعدادیابی مازندران با عنوان کتی در استان برگزار می شود گفت: این جشنواره در ادارات مختلف برگزار می شود.

ژوادی با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر فضای هنری استان را آلوده نیست و گفت: استان هنرمندان آگاه و فهیمی دارد و نباید آنها را جدا از مردم بدانیم.

وی افزود: بیشتر هنرمندان استان فداکار و شریف هستند و در بازی برخی از خواص شرکت نکرده اند.

دکمه بازگشت به بالا