استان ها

گله مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از دخالتهای غیر تخصصی در «صنعت»

به گزارش باراناخبر از اصفهان، رضا سیف الهی فرمانده سابق ناجا که برای شرکت در کنگره شهدای نیروی انتظامی به شهرستان لنجان سفر کرده بود از خط تولید ذوب آهن اصفهان نیز بازدید کرد.

وی در این دیدار از این مجموعه بزرگ صنعتی به عنوان پشتوانه رزمندگان دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: حضور کارگران ذوب آهن اصفهان در جنگ تحمیلی نشان از ایثار و شهادت این صنعتگران دارد.

فرمانده سابق ناجا با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان در دوران دفاع مقدس نقش انکارناپذیری در تامین رزمندگان آموزش دیده جنگ تحمیلی داشت، افزود: این شرکت در تامین تجهیزات، ادوات، فنی، مهندسی نیز حائز اهمیت است. و خدمات لجستیکی برای جبهه و جنگ تمام شد

مشاور رئیس مجمع تشخیص شایستگی تولید و توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز صنایع مختلف کشور در کارخانه آهن و ذوب آهن اصفهان را ارزیابی کرد.

در این نشست ایرج چایشانی مدیرعامل ذوب آهن به تشریح روند تولید در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: این شرکت با طراحی و تولید بیش از ده ها برنامه هدفمند و دانش بنیان بر اکثر مشکلات فائق آمده است. به منظور تنوع بخشی به سبد محصولات، سوابق مختلف تولید و اجرا و تکمیل پروژه های نوسازی و توسعه ریخته گری اصفهان مطابق با برنامه های هدفمند و شاخص محور این شرکت ارزیابی شود. .

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان با اتوماسیون مدرن و به روز تمامی فعالیت های تولیدی آنلاین و آنلاین را رصد و کنترل می کند، تصریح کرد: این شرکت با داشتن کارگاه های پیشرفته 85 درصد تجهیزات را پشتیبانی و تولید می کند و تجهیزات لازم را جانمایی می کند. بخشی و 15 درصد باقیمانده را با حمایت شرکت های توانمند و دانش بنیان داخلی کشور تامین می کند.

مدیرکل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در دوران کرونا اکسیژن لازم را برای بیماران کرونایی در منطقه تامین کردیم، گفت: با برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف میزان مصرف آب از 26 متر مکعب در هر تن تولید کاهش یافت. . به 3.4 متر مکعب را کاهش داده ایم.

در بخشی دیگر از سخنان خود، وی برنامه و تلاش خستگی ناپذیر را برای خنثی کردن تحریم های ظالمانه دانست و گفت: نگرش و رویکرد کارخانه ذوب آهن اصفهان به محدودیت ها ایجاد فرصت های ارزشمند از تهدیدات است.

وی با بیان اینکه حواشی، توان و توان صنعتگران را برای تولید و توسعه کشور می گیرد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی که صنایع با موانع زیادی بر سر راه تولید مواجه هستند، انتظار داریم دولت، مجلس، مجلس این کار را انجام دهند. تشخیص مناسب بودن نظام و سایر نهادهای حاکمیتی اجازه به حاشیه راندن صنایع را نمی دهند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مداخله غیرتخصصی در صنعت را آسیب جدی به تولید دانست و گفت: حالا که ذوب آهن اصفهان بورسی است، دیگران هم نگاه کنند، به بخش خصوصی نگاه کنند و بگذارند. با تکیه بر نیروهای ماهر و ظرفیت های بخش خصوصی، تولید و توسعه شرکت را پیش خواهیم برد.

مهندس شیصاتی با بیان اینکه با رشد تکنولوژی در عرصه رقابت، جایی برای تاخیر در پیشرفت و توسعه نداریم. باید با برنامه های دانش بنیان، نمایه پذیر و قابل نظارت و البته با شتاب مناسب به سمت تولید و توسعه حرکت کنیم. و از آنجایی که در دهه های اخیر رشد صنعت فولاد نسبت به سایر صنایع خوب بوده است، باید با دقت و موقعیت شناسی خاصی در عرصه رقابت جهانی پیروز این عرصه باشیم و ذوب آهن در اصفهان با تمام وجود در این مسیر پیش می رود. . استحکام – قدرت.

48

دکمه بازگشت به بالا