استان ها

کمک ۲میلیاردریالی خیر قزوینی به هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از قزوین؛ حسن آصفی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند این خیر ، گفت: بخشی از کمک دو میلیارد و 200 میلیون ریالی این خیریه ، برای تهیه بسته های زندگی و بخشی دیگر برای اجرای پروژه نذر آب 3 در بلوچستان سیستان استفاده می شود.
وی اظهار داشت: این موسسه خیریه قزوینی 10 تن ماکارونی به ارزش 15000 بسته و 100 بسته لوازم التحریر به منظور تهیه بسته کمک هزینه زندگی برای توزیع بین نیازمندان استان ، به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است. قزوین به منظور تأمین تجهیزات آبرسانی به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب 3 و همچنین اجرای قسمت اول این طرح محرومیت ، یک هزار متر لوله به هلال احمر این منطقه اهدا شده است. استان از این خیریه قزوین.
آصفی اظهار داشت که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ، مردم خوب و استان های نوع دوست سهم قابل توجهی در جمعیت هلال احمر استان قزوین داشته اند. وی افزود: وجه مشترک هلال احمر و افراد خوب ، انسان دوستی و انسانیت است. این یک دوستی است و هلال احمر استان همیشه رابطه خوبی با عاشقانی دارد که نوع دوستی و انسانیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در واقع حلقه اصلی حلقه ثروتمندان و نیازمندان است.
وی ادامه داد: وظیفه هلال احمر حمایت از اعتقادات عاشقان و آشنایانی است که برای جلب رضایت خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می کنند و در واقع با حضور عاشقان است که اتفاقات خوبی برای t ‘به مردم خدمت کنیم و امیدواریم که بتوانیم پیوند خوبی بین قلبهای پاک عاشقان و نیازمندان باشیم.
آصفی افزود: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند ، خیرین هلال احمر استان را تنها نگذاشتند و با کمک حداکثری هلال احمر در تهیه بسته های غذایی لازم برای بیماران و نیازمندان کمک کردند و از قلب و روح آنها. ” آنها می گویند این جای تقدیر و تشکر است.

46

در پایان ، مدیر جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: هلال احمر حلقه اتصال توانایی توانایی و نیازمند است. وی گفت: از مردم بسیار خوب و نوع دوست استان که همیشه در خط رحمت پیشگام هستند و بارها تلاش کرده اند کمک های پزشکی و حمایتی مختلفی را از طریق جمعیت هلال احمر به افراد واقعی نیازمند جامعه ارائه دهند ، می خواهیم.

دکمه بازگشت به بالا