عمومی

کلیدواژه‌های تازه سرمایه‌گذاران مصی علی‌نژاد چیست؟

موسی علی هفته گذشته در برنامه گفتگوی تامرون هال مجری مشهور سیاهپوست آمریکایی شرکت کرد و این بار با رویکردی متفاوت سعی کرد افکار عمومی آمریکا به ویژه پایگاه رای گیری دولت دموکراتیک بایدن یعنی زنان، سیاهپوستان و لاتینی ها، علیه جمهوری اسلامی، برای مشروعیت بخشیدن به تفرقه و تهاجم نظامی علیه ایران. با توجه به اینکه دولت‌های آمریکا در قرن گذشته هیچ‌گاه طرح براندازی یا حمله نظامی به کشورهای دیگر را بدون متقاعد کردن افکار عمومی انجام نداده‌اند، درک روش‌های تبلیغاتی مورد استفاده وی در این برنامه تلویزیونی بسیار مهم و برای فعالان این برنامه بسیار مهم است. حوزه رسانه و دیپلماسی به عموم مردم ایران کمک می کند.

ایسناپلاس-احسان محدیان: مصاحبه های موسی علینژاد را باید با دقت دید و تحلیل کرد تا بازی رسانه ای ضد ایرانی غرب و آمریکا را درک کرد. حزب دمکرات که ظهور خود را مدیون سیاه‌پوستان، زنان، لاتین تبارها و سایر اقلیت‌ها است، برای جلب حمایت پایگاه رأی‌دهی خود و اثبات توجیه عملیاتی خود برای حمایت عملیاتی از ناآرامی‌های خشونت‌آمیز ایران، که می‌تواند با ادامه رویه فعلی کاهش یابد. در داخل کشور ، علی نژاد در برنامه ای با حضور زنان لاتین تبار و سیاهپوست نمایش داد.

کلیدواژه سرمایه گذاران جدید مسیح علی نژاد چیست؟

تشبیه وقایع ایران و داستان جورج فلوید

او در این برنامه با نمادسازی وقایع ایران مشابه اتفاقی که برای جورج فلوید سیاه پوست رخ داد (در حالی که پیشینه و سیر اتفاقات این دو رویداد کاملا متفاوت است) سعی دارد افکار عمومی را با خود همراه کند. این کار از آن جهت حائز اهمیت است که نظام جمهوری اسلامی همواره بر ظلم و ستم به سیاه‌پوستان و زنان در آمریکا به‌عنوان یک حربه تبلیغاتی تاکید داشته است و اکنون دولت بایدن از این حربه علیه خود جمهوری اسلامی برای خنثی کردن آن استفاده می‌کند.

فراموش نکنیم که بایدن به صراحت از ضرورت آزادی ایران صحبت کرده است و علی نژاد در این مصاحبه سعی دارد حمله و تجزیه ایران را برای مخاطبی که از جنگ های مکرر دولت های مختلف آمریکا در مناطق مختلف غرب آسیا خسته شده است مشروعیت بخشد. . . .

کلیدواژه سرمایه گذاران جدید مسیح علی نژاد چیست؟

شهادت دروغ سابقه دارد

این رویه سرکوب و فریب افکار عمومی غرب با سوء استفاده از زنان سابقه ای در گذشته دارد. در 10 اکتبر 1991، دختری که فقط با نام کوچکش نیره شناسایی شده بود، در برابر اعضای گروه حقوق بشر کنگره آمریکا شهادت داد و در شهادت احساسی خود مدعی شد که سربازان عراقی را دیده است که نوزادان را از انکوباتور پس از حمله عراق به کویت خارج می کردند. بیرون از بیمارستانی در کویت، دستگاه های جوجه کشی را بردارید و اجازه دهید نوزادان بمیرند.این شهادت دروغ افکار عمومی در غرب را خشمگین کرد و عملیات بازپس گیری کویت را از ارتش عراق مشروعیت بخشید. در سال 1992 فاش شد که نام خانوادگی او نایره الصباح و دختر سعود الصباح، سفیر کویت در آمریکا است. علاوه بر این، فاش شد که شهادت او به عنوان بخشی از کمپین روابط عمومی شهروندان برای کویت آزاد که توسط شرکت روابط عمومی آمریکایی Hill & Knowlton برای دولت کویت اداره می شود، سازماندهی شده است. پس از آن شهادت الصباح نمونه کلاسیک تبلیغات جنایی مدرن محسوب می شود.

تکرار تجربه فروپاشی شوروی؛ آرزوی علی نژاد

حالا علی نژاد این بازی خطرناک دیپلماسی عمومی را جور دیگری انجام می دهد. به زبان بدن و جملات علی نژاد دقت کنید. کلیدواژه ای که برای ایجاد خشم و نفرت علیه ایران و حکومت آن و البته نتیجه این خشم و توجیه افکار عمومی جهان به کار می رود، مشروعیت بخشیدن به حمله نظامی به ایران است که احتمال آن به شدت افزایش می یابد. . – احیای برجام. این واقعیت که او ناآرامی های ایران را با روند فروپاشی دیوار برلین مقایسه می کند، نشانه ای از هدف قرار گرفتن نهایی ایران توسط غرب است. یعنی تکرار تجربه انحلال اتحاد جماهیر شوروی با تجزیه ایران، واقعیتی که این روزها بیش از پیش آشکار شده است. او در جایی دیگر از کلمه کلیدی آپارتاید جنسیتی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند که مخاطبان غربی را به یاد دولت نژادپرست آفریقای جنوبی می اندازد. در حال حاضر این دولت اسراییل است که با سرکوب ها و وحشیگری های خود علیه فلسطینی ها شایسته این لقب است، اما علی نژاد از این کلیدواژه با دل طبیعت علیه ایران استفاده می کند.

کلیدواژه سرمایه گذاران جدید مسیح علی نژاد چیست؟

کلیدواژه سرمایه گذاران جدید مسیح علی نژاد چیست؟

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است!

برخی از جملات او را برای درک بهتر این پروژه ضد ایرانی مرور می کنیم:

– کشتن مهسا امین به خاطر اینکه موهایش را دوست داشت. برای یک تار مو، خدای من برای یک تار مو!

– دولت همه چیز را درباره مردم گفت و مردم خودشان تصمیم گرفتند

– مردم می خواهند به رژیم آپارتاید جنسیتی پایان دهند

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است! اگر موفق شویم و این دیوار را خراب کنیم، خامنه‌ای و رژیمش دیگر وجود نخواهد داشت.

به راحتی می توان تصور کرد که علی نژاد خود به این نتیجه رسیده است که چنین جملات و کلمات کلیدی را بیان کند، چکیده و عصاره روزها و ساعت ها تلاش، تحقیقات و اندیشه های سازمان های اطلاعاتی و اتاق های فکر آمریکا و اروپا را بازگو می کند و ما با درک این موضوع می توان برای مقابله با این جریان براندازی مظلوم نمایی که به بهانه حمایت از حقوق زنان و مظلومان، برای تکه تکه شدن ایران دندان تیز کرده است، بهتر برنامه ریزی کرد.

برخورد با علی نژاد مستلزم استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است

البته او می خواهد هزینه برخورد جدی با شورشیانی را که امنیت ایران را با حمله به نیروهای نظامی و انتظامی هدف قرار داده اند، بالا ببرد و به افسران پلیس حمله کننده مشروعیت بخشد. اما نباید به او و دیگر حامیان شورش های خیابانی فرصت داد تا به رویاهای شیطانی خود جامه عمل بپوشانند. علی نژاد نه زلنسکی است، نه گورباچف ​​و نه نلسون ماندلا. در نهایت به سرنوشتی مانند فاطمه زرین تاج (ملقب به طاهره قره العین) در عصر قاجار دچار خواهد شد که تلاش هایش برای ترویج بابیت، بهائیت، هرزگی و هرزگی سرنوشتی جز اعدام توسط عزیزخان نخواهد داشت. فرمانده سپاه ناصرالدین شاه در سال 1286 هجری قمری او را با خود آورد. موسی علینژاد قره العین عصر شبکه های اجتماعی است و مقابله با او و حامیانش مستلزم هوشمندی و استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کنار فعالیت های اطلاعاتی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری حامیان شورشی او در جاده هاست. هر لحظه تاخیر در این عرصه برای آینده ایران عزیز مضر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا