اقتصادی

چالش‌های واگذاری پهنه‌های معدنی به سرمایه‌گذاران

معاون اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با تأکید بر اینکه مطالعه مناطق باید ادامه کارهای قبلی باشد و از بازپرداخت خودداری شود ، گفت: اکتشاف با وجود موانعی مانند محیط زیست ، منابع طبیعی و … دشوار است. بیشتر

به گزارش باراناخبرمهندس محمد باقر دری با بیان اینکه برای آزادسازی مناطق اکتشافی بهتر است به دو موضوع نظارت و حفاظت توجه ویژه ای شود ، گفت: مناطق مورد مطالعه از طریق ژئوفیزیک هوایی باید به گونه ای باشد که متناسب با هزینه هایی باشد که متحمل می شوند. و مزایا. برای ایجاد بازگشت سرمایه.

دری در آزادسازی مناطق توجه به دو موضوع نظارت و پشتیبانی را ضروری دانست و افزود: «پایش یعنی مطالعه اکتشافی منطقه بر اساس شرح خدمات تعریف شده برای هر یک از مناطق ساختاری-رسوبی ، با نظارت مناسب وزارت معادن ”

معاون اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر لزوم حمایت از مناطق ، خاطرنشان کرد: در پایان مطالعه ، پنج منطقه به مساحت کل 250 کیلومتر مربع در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد. یا محقق ، دشوار ، مانند محیط زیست ، منابع طبیعی و غیره

وی گفت: “تعریف درستی از مناطق وجود ندارد.” موارد مختلف تعداد ناهنجاری های یکسانی را تعیین می کنند.

“شناسایی مناطق با چالش های زیادی روبرو است.” “

معاون اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر اینکه مطالعه مناطق باید ادامه کار قبلی را تکمیل و از تکرار جلوگیری کند ، افزود: مطالعه باید مکمل کارهای قبلی و افزایش میزان کار و تکمیل باشد. اطلاعات اولیه یک مطالعه جدید برای کشور باشد.

دوری گفت: “اطلاعات زیرزمینی در کشور ضعیف است و ما به مطالعات ژئوفیزیکی هوایی نیاز داریم.” از زمان حضور آقای کشاورز در معاونت معادن وزارت صمت ، تصویر مثبتی از مناطق ایجاد شده است.

وی با استناد به روابط عمومی سازمان زمین شناسی ایران ، خاطرنشان کرد: مناطق مورد مطالعه از طریق ژئوفیزیک هوایی باید متناسب با هزینه های انجام شده و بازگشت سرمایه باشد. به عبارت دیگر ، باید بین فضای در دسترس خواننده و تعداد ناهنجاری های ارائه شده به سرمایه گذار رابطه ایجاد شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا