استان ها

۳۴ طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، غلامحسین مظفری صبح امروز پنجشنبه چهارم ژانویه در بازدید از روند اجرای پروژه های بخش خصوصی در شهرهای کیش ، با اشاره به ویژگی های این مجموعه و تأثیر آن در سرمایه گذاری کیش و رونق گردشگری ، اظهار داشت: محور کیش پروژه بسیار خوبی است که مطالعات اولیه آن در دوره های قبلی مدیریت سازمان انجام شده و با ارائه بسته های سرمایه گذاری بخش خصوصی

وی با اعلام اینکه این مجموعه در قالب 40 بسته سرمایه گذاری طراحی شده است ، اظهار داشت: تاکنون تنها 4 بسته تحویل داده شده و 34 بسته آماده تحویل به سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در جزیره مجرب کیش است. ظرفیت مناسب و مالی.

غلامحسین مظفری با تأکید بر اینکه روند فعالیت برخی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در محور تمدن ها کند و بسیار مطلوب نیست ، تصریح کرد: زیبایی فضای شهری نباید به خطر بیفتد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر اینکه کاهش بروکراسی های اداری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی سیاست این سازمان است ، گفت: تاکنون بسیاری از پروژه های نیمه تمام به چرخه فعالیت بازگشته اند اما اگر علیرغم همه حمایت ها ، سرمایه گذاری قادر به ادامه کار نباشد ، باید استعفا دهد و کار را به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار کند.

وی بازدیدهای دوره ای و مداوم از پروژه های بخش خصوصی را عامل مهمی در تقویت انگیزه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و ایجاد هم افزایی و هماهنگی بیشتر می داند.

وی در بین بخشهای مختلف سازمان گفت: بازدید امروز با هدف بررسی میدانی مشکلات این مجتمع ها انجام شد تا روند اجرای پروژه را از نزدیک با سرمایه گذاران و مجریان پروژه دنبال کرده و از مشکلات آنها مطلع شوید. ممکن “.

لازم به ذکر است که محور تمدن ها مرز بین فرودگاه و ساحل شمالی جزیره کیش به طول تقریبی 4 کیلومتر از مرکز تا شمال جزیره است. این محور از نظر تأمین ورودی اصلی فرودگاه و همچنین به عنوان یکی از محورهای اصلی جزیره و همچنین به منظور ایجاد یک محور تفریحی – گردشگری مختلط ، نقش اصلی در ساختار شهری را دارد و ساختار اصلی جزیره و سپس ساحل شمالی به عنوان یکی از بکرترین و زیباترین سواحل جزیره طراحی و اجرا شده است.

48

دکمه بازگشت به بالا