اجتماعی

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است

باراناخبر/ گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برپایی کلاس های درس در این شهرستان گفت: در وهله اول برگزاری کلاس های عملی، مدارس روستایی و کلاس ها حضور خواهد داشت.

قربانعلی بازار افشان در گفت وگو با خبرنگار باراناخبر، با تاکید بر اینکه شرایط رنگ تاج در این شهرستان نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان آزادشهر یکی از دو شهرستان استان گلستان است که شرایط ابتلا به کرونا قرمز را دارد. .

وی با بیان اینکه شرایط تدریس در هنرستان ها و هنرستان های شهرستان تابع شرایط بیماری عروق کرونا ویروس است، افزود: البته سلامت و ایمنی مردم به ویژه دانش آموزان برای ما در اولویت است، اما باید اذعان کنیم. که با توجه به واکسیناسیون مطلوب دانش آموزان در شهرستان و لزوم افزایش کیفیت آموزشی باید به سراغ درس ها رفت.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گفت: از امروز یکشنبه 22 اسفندماه تا پایان اسفندماه کلیه مدارس روستایی و کلیه مدارس ابتدایی پایه اول شهر و روستا و کارگاه ها و دوره های عملی در آن کلیه هنرستان های فنی و حرفه ای و کلیه دبیرستان ها برگزار می شود. مدارس شهر و روستا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت ظرفیت حداکثر 15 نفر در هر کلاس به صورت حضوری خواهند بود.

بذرافشان با تاکید بر اینکه مدارس و سایر رشته هایی که در این مقوله قرار نمی گیرند در محیطی بانشاط به تدریس ادامه می دهند، گفت: بدون نگرانی جلسه را چهره به چهره برگزار کنید.

به گزارش باراناخبر، در حال حاضر در استان گلستان دو شهرستان آزادشهر و آق قلا در شرایط کرونا قرمز قرار دارند، گنبدکاووس، گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش و کلاله. هستند . در شرایط نارنجی و تنها سه شهر شرقی مراوه تپه، مینودشت و رامیان در شرایط کرونای زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا