اجتماعی

پیگیری برای حل مشکلات بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر/کمبود متخصص بیهوشی جبران می‌شود

باراناخبر/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بخش های مختلف بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر بازدید کرد.

دکتر. سعید گلفیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان عصر امروز با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر از قسمت های مختلف این بیمارستان بازدید و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان این بازدید اظهار داشت: با توجه به محدودیت فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر، مقرر شد توسعه فضای اورژانس فیزیکی در نظر گرفته شود. سالن. دستور جلسه تعیین شد.

سعید گل فیروزی به کمبود متخصص بیهوشی در بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر اشاره کرد و افزود: این موضوع در تمام شب هایی که متخصص در این بیمارستان نبودند بررسی شده و جبران می شود، همچنین آی سی یو این بیمارستان فعال است. قرار نشد فضای جداگانه ای برای این بخش در نظر گرفته شود که معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی است و به زودی مساعدت های لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان بیمارستان آزادشهر را به بیمارستان تخصصی تبدیل کرد، گفت: وزارت بهداشت بیمارستان های تخصصی را از دستور کار خارج کرده و با توجه به اینکه ساخت این بیمارستان هزینه بر است، بیمارستان ها به سمت عمومی شدن پیش می روند. و در اکثر مناطق اولیه خدمات ارائه می دهند تا بتوانند نیازهای مردم شهرهای کوچک را در همه مناطق برآورده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان قول تداوم مشکلات بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر را داد و تاکید کرد: کمبودهای بیمارستان حضرت معصومه (س) کمبود فضای کافی، کمبود سی تی است. دستگاه اسکن و تنها داشتن یک دستگاه آمبولانس را به وزارت بهداشت ارجاع می دهیم و برای رفع آنها اقداماتی انجام می دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا