اجتماعی

“کردکوی” شهر بدون کودک کار/ رشد ۴ برابری بودجه شهرداری کردکوی

باراناخبر/گلستان شهردار کردکوی خوشبختانه یکی از نکات مثبت شهرداری کردکوی را کمبود کودکان کار عنوان کرد و گفت: کردکوی را می توان شهر بدون کودک کار اعلام کرد و این شهر عاری از حضور متکدیان است.

ابراهیم جرهانی در گفت و گو با خبرنگار باراناخبر، گفت: شهر کردکوف در حوزه خدمات شهری و نظافت در وضعیت نابسامانی قرار داشت. در ابتدای فعالیتم در شهرداری کردکوف شروع به مناسب سازی شهر از نظر خدمات شهری و خدمات شهری و نظافت کردم. نظافت و همزمان المان گذاشتم و گل کاشتم و گیاه در شهرستان کردکوی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساماندهی ساختار داخلی و نیروی انسانی شهرداری کردکوی خبر داد و افزود: متاسفانه شهرداری کردکوی در این زمینه وضعیت ناخوشایندی داشت، اتوماسیون اداری نیز در شهرداری کردکوی اجرا شد که سلامت سیستم اداری را افزایش داد و شهروندان می توانند به آن مراجعه کنند. . به بخش داوطلبان کار خود را به راحتی انجام می دهند.

شهردار کردک با بیان اینکه نیازسنجی برای تحقق پروژه های شهری انجام شد تا پروژه ها بر اساس نیاز شهروندان محقق و کارکرد داشته باشند، گفت: نتایج نیازسنجی نشان داد که ساکنان شهر کردک محدودیت ها. برای تفریح ​​و سرگرمی پس از خدمات اشتراکی و در این راستا جاده سلامت به قطر بیش از دو کیلومتر ایجاد شد و این فضای خوب و استاندارد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

جرجانی وضعیت تردد در برخی نقاط از جمله میدان انگلیسی را نامناسب عنوان و تصریح کرد: کردکوی شهری بدون چهار راه بود و اولین چهارراه با چراغ راهنمایی و امکانات لازم در میدان انگلیسی کردکوی ایجاد شد. . کردکوف باز می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی خانه فرهنگ از اقدامات ما در کردکوی بود، گفت: در این راستا خانه فرهنگ جوانان در کردکوی احداث شد و ساخت دومین خانه فرهنگ نیز در حال پیگیری است.

شهردار کردکوی بودجه شهرداری کردکوی در سال 1400 را 25 میلیارد دلار عنوان کرد که در بدو ورود حدود 10 میلیارد آن محقق شد و تاکید کرد: با تلاش همکاران بودجه شهرداری کردکوی به 32 میلیارد دلار در سال رسید. سال گذشته و هفت میلیارد دلار بیش از تعهد محقق شده است.

جرجانی با بیان اینکه بیش از 12 میلیارد دلار از بدهی شهرداری کردکوج به پیمانکاران و 5 میلیارد دلار تامین اجتماعی را پرداخت کرده ایم، تاکید کرد: بودجه شهرداری کردکوج در سال 1401 با افزایش 4 برابری همراه شد و به 100 میلیارد دلار رسید که این رقم به 100 میلیارد دلار رسید. 30 میلیارد دلار است. تومانی در حوزه سرمایه گذاری است که 71 درصد از بودجه 100 میلیاردی شهرداری کردکوی بودجه عمرانی و 29 درصد بودجه جاری است.

وی آسفالت را بزرگترین نقطه ضعف شهرستان کردکوی برشمرد و گفت: در شهرستان کردکوی 141 هزار متر مربع راه خاکی و 160 هزار متر مربع از معابر شهری نیاز به روکش دارد و برای بهبود این وضعیت در اختیار ما قرار گرفته است. 368 تن قیر. تولید هفت هزار تن آسفالت گرم و 84 تن قیر مربوط به بازآفرینی شهری نیز برای بهبود وضعیت آسفالت به طور کامل به پیمانکار مشخص واگذار شد.

شهردار کردکوج افزود: در مجموع امسال 10 هزار تن آسفالت در سطح 70 هزار متر مربع در کردکوج خواهیم داشت که با تجمیع هزینه ها به 15 میلیارد دلار می رسد. با این اقدامات یک سوم معابر این شهرستان آسفالت و بیش از 40 راه آسفالت و آسفالت می شود.

جرجانی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل و نیروهای شهرداری کردکوی به روز شده است گفت: خوشبختانه یکی دیگر از نکات مثبت شهرداری کردکوی عدم فعالیت کودک کار است به طوری که می توان این شهر را شهر بدون فرزند اعلام کرد. همچنین یکی از نقاط مثبت شهر کردکوی و در جاده بودن می توان متوجه شد که کردکوی تقریباً عاری از فعالیت های متکدی است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا