اجتماعی

افزایش ۲ برابری زباله‌های عفونی بعد از کرونا/ تحویل ۷۰ درصد زباله‌ها بدون کم‌خطرسازی

پدرام پور نصر در مورد زباله های بیمارستانی عفونی و کرونا گفت: با شیوع کرونا ، حجم زباله های عفونی در بیمارستان ها افزایش یافته است ، اما متأسفانه تجهیزات کم خطر بیمارستان ها افزایش پیدا نکرده است و این فقط باعث ایجاد بخشی از زباله های عفونی شده است. در بیمارستان ها کاهش می یابد. برای کاهش خطر ، زباله های شهری تحویل داده می شوند.

وی تأکید کرد که در تهران 4000 مرکز تولید زباله های عفونی با شهرداری برای جمع آوری زباله قرارداد دارند. وی گفت: طبق این قرارداد ، سازمان پسماند شهرداری وظیفه دارد زباله ها را به بیمارستان های كم خطرتر و محل دفن زباله در آرادكوه ارسال كند. “فرم بهداشتی را دفن كنید.

پور نصر ادامه داد: متأسفانه در حین دفع زباله ، ناظران و دوربین های نصب شده در کامیون های زباله مشاهده می کنند که 70 درصد زباله کاهش نیافته است و سال گذشته شهید رضا حصاری ، اپراتوری که در بخش جمع آوری زباله های بیمارستان کار می کند سازمان مدیریت پسماند شهرداری. “تهران (اولین شهید راه بهداشت) بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

مدیر پسماند پزشکی شهرداری تهران ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در اردیبهشت ماه امسال هر روز 127 تن پسماند پزشکی جمع آوری کرده و طبق آمار در فروردین ماه امسال 3100 تن پسماند عفونی جمع آوری شده است ، که در مقایسه با آوریل سال گذشته ، که 1600 تن بود ، دو برابر شد.

وی افزود: سال گذشته ، با انفجار کرونا ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ناوگان ناوگان زباله های عفونی را نوسازی کرد و وسایل نقلیه ناوگان دارای یک مخزن کاملاً فولادی ، عایق بندی شده و سیالات و فرآیند نظارت و بارگیری خودرو هستند و آنها با دوربین های نصب شده در وسایل نقلیه. “این به صورت آنلاین اتفاق می افتد.

235237

دکمه بازگشت به بالا