اجتماعی

کاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های جدی دولت/ محوریت کار کاهش آسیب ها با استانداری هاست

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی، تقویت اعتماد عمومی را مهم ترین موضوع کشور دانست و گفت: در این زمینه، عموم مدیران اجتماعی و فرهنگی دولت ها اجازه ندهند ثبات اجتماعی در کشور ضعیف خواهد شد.

به گزارش باراناخبر، دکتر تقی رستموندی در ویدئو کنفرانس با مدیران کل و اجتماعی دولت های سراسر کشور، با بیان اینکه رصد دقیق مسائل اجتماعی و فرهنگی استان با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور امری ضروری و اساسی است، گفت. : مدیران کل فرهنگی اجتماعی دولت ها در سراسر کشور با نگاهی همه جانبه و دقیق به مسائل استان، هرگونه رویداد مهم در حوزه اجتماعی استان را شناسایی و نسبت به رفع فوری آن اهتمام ورزند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه در تلاش هستیم تا جلسات مستمر و هفتگی آنلاین با مدیران کل اجتماعی دولت در سراسر کشور داشته باشیم، تصریح کرد: در این راستا تلاش می کنیم تا جلساتی منظم و هفتگی به صورت آنلاین داشته باشیم. وی گفت: در پیشبرد مسائل اجتماعی استان ها نیازمند ارتباط، گفت و گو و تعامل نزدیکتر هستیم.

وی در این خصوص گفت: این جلسات به صورت مشکل دار ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم تمامی نظرات کارشناسی و نگرش همکاران استانی در حوزه مسائل اجتماعی را داشته باشیم.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود در این نشست گفت: از دیگر اهداف برگزاری جلسات منظم هفتگی، شنیدن صدای دوستان متخصص در مناطق مختلف کشور است. به کشور کمک کنید. در حل و مدیریت مشکلات اجتماعی کشور.

رستم وندی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های جدی دولت کاهش آسیب های اجتماعی است و در این راستا تمرکز بر همکاری با دولت های سراسر کشور است.

وی افزود: آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق بزرگترین معضلات اجتماعی کشور است. در این راستا باید همراه با نظر و جذب کارشناسان، به موفق ترین مدیریت این آسیب ها به ویژه در شرایط کنونی کشور توجه جدی داشت.

معاون وزیر کشور یادآور شد: البته مسائل اجتماعی در این جلسات باید به طور کلی و جامع تری مورد توجه قرار گیرد و سعی شود با ابتکارات و خلاقیت های جدید در زمینه تقویت سرمایه اجتماعی کشور گام برداشت.

رستم وندی با بیان تحلیلی از شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، وضعیت معیشتی و نظام سرکوبگر تحریم ها و تلاش دشمنان ملت برای افزایش تهدیدات، تاکید کرد: در چنین شرایطی باید با نهایت توان عمل کرد. هوش و مراقبت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رستم وندی با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز کشور تقویت همبستگی و اعتماد عمومی است و وزارت کشور به عنوان یک نهاد حاکمیتی و فرابخشی در این امر نقش اساسی دارد، اظهار داشت: . متن نوشته؛ وی افزود: استقبال از مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی در دولت های سراسر کشور نگاهی همه جانبه به مسائل اجتماعی است و اینکه باید با پیش بینی و رصد دقیق مسائل کار را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا